کد خبر : 2079676 | 05 آبان 1403 ساعت 15:53 | 93.1K بازدید | 105 دیدگاه

سیلوا نیمکت‌نشین شد، رمضانی در خط حمله

استقلال مدل موسیمانه با ترکیب متفاوت برابر خیبر

پیتسو موسیمانه با چند تغییر در خط دفاعی و حمله، در نخستین بازی که هدایت استقلال را برعهده گرفته، به دنبال پیروزی برابر خیبر است.

استقلال مدل موسیمانه با ترکیب متفاوت برابر خیبر

به گزارش "ورزش سه"، انتظارات برای رونمایی از استقلال مدل پیتسو موسیمانه به سر رسید. سرمربی آفریقایی امروز برای نخستین بار روی نیمکت تیم خواهد نشست و آبی پوشان را در بازی برابر خیبر خرم آباد هدایت می‌کند. او جانشین جواد نکونام شده و هواداران نیز امید زیادی دارند تا بتواند در نقش ناجی، استقلال را از این وضعیت نجات دهد.

موسیمانه که در اکثر تیم‌های سابق خود از سیستم چهار دفاعه استفاده کرده است، امروز نیز از این نوع آرایش در چینش بازیکنانش استفاده کرده است و استقلال مجدداً به این نوع سبک بازی بازگشته است.

بولت استقلالهمه در انتظار اولین کلین‌شیت سید
سیدحسین حسینی در بازی‌های اخیر تیمش عملکرد خوبی داشته و در دو بازی مقابل النصر و السد مانع از شکست‌های سنگین تیمش شد، اما او با بدبیاری مواجه شده و نتوانسته تاکنون در لیگ برتر کلین‌شیت کند. او امیدوار است طلسم ناکامی‌هایش در خرم آباد شکسته شود و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

2096138

بولت استقلالسیلوا نیمکت‌نشین شد
موسیمانه برای استفاده از سیستم چهار دفاعه، تصمیم گرفته است تا از محمدحسین مرادمند و سامان فلاح در ترکیب اصلی بهره بگیرد. رافائل سیلوا که در بازی برابر النصر عملکرد خوبی داشت و نمره قبولی گرفت، در این بازی کار را از روی نیمکت آغاز می‌کند.

2094372

بولت استقلالبازگشت زکی‌پور به ترکیب 
رامین رضاییان که شروع بسیار خوبی در استقلال داشت، پس از دربی نتوانسته به فرم خوب خودش بازگردد. او که تا کنون چهار مرتبه برای تیمش گلزنی کرده، در پی درخشش دوباره در لباس آبی پوشان است. میلاد زکی‌پور نیز که در دو بازی اخیر نیمکت‌نشین بود، جای خود را در ترکیب اصلی به دست آورده است.

2086192

بولت استقلالاعتماد دوباره به اندونگ و زبیر
دو هافبک میانی استقلال که قابلیت‌های دفاعی بیشتری دارند، در بازی مقابل ستاره‌های مطرح النصر نمره قبولی کسب کردند. زبیر نیک نفس به همراه دیدیه اندونگ، امروز نیز در مرکز زمین بازی خواهند کرد و وظیفه تقابل با خط هافبک خیبر را دارند. جلوتر از این دو بازیکن نیز به علیرضا کوشکی اعتماد شده و او امروز نیز در ترکیب اصلی حضور دارد.

2098050

بولت استقلالوینگرهای بدون جانشین در ترکیب
جلال الدین ماشاریپوف ازبکستانی که در بازی با هوادار نمایش خوبی داشت، با روحیه بالایی به فیفا دی رفت اما در بازگشت به ایران و بازی با ذوب آهن، کمی از شرایط آرمانی دور بود و حضور او در نیمه دوم نیز کمکی به تیم نکرد. او که مقابل تیم سابقش، النصر، ناکام بود، امروز به دنبال جبران مافات است. محمدحسین اسلامی هم که فصل را با درخشش آغاز کرده بود، چند دیداری است که در جریان بازی تیمش مؤثر نبوده و امروز تلاش می‌کند این ناکامی را جبران کند.

2096304

بولت استقلالرمضانی در خط حمله
موسیمانه تصمیم گرفته از آرمان رمضانی در خط حمله استفاده کند و این بازیکن بلند قامت به عنوان مهاجم نوک آبی‌ها امید اول گلزنی تیمش محسوب می‌شود.

2088357

استقلالترکیب استقلال برابر خیبر خرم آباد:
سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رامین رضاییان، میلاد زکی‌پور، زبیر نیک نفس، دیدیه اندونگ، علیرضا کوشکی، جلال الدین ماشاریپوف، محمدحسین اسلامی و آرمان رمضانی

دیدگاه‌ها