کد خبر : 2079672 | 05 آبان 1403 ساعت 15:44 | 38K بازدید | 38 دیدگاه

لبخند یاسین سلمانی روی صورتش خشکید!

یاسین سلمانی با روحیه زیاد آماده بازی با شمس آذر می‌شد، اما بار دیگر قلم قرمز گاریدو روی نامش کشیده شد‌.

لبخند یاسین سلمانی روی صورتش خشکید!

به گزارش "ورزش سه"، یاسین سلمانی بعد از یک سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت رباط صلیبی، انگیزه بالایی داشت که به ترکیب پرسپولیس برگردد و دوباره خود را در قامت یک ستاره به فوتبال ایران ثابت کند‌.

یاسین در حالی که فصل پیش بلافاصله بعد از پیوستن به پرسپولیس مورد اعتماد یحیی گل‌محمدی قرار گرفته بود و پیش از مصدومیت در ترکیب ثابت جای داشت، در تیم تحت هدایت گاریدو شرایط کاملا متفاوتی را پیدا کرد‌.

سلمانی در این فصل در بیشتر بازی‌ها از لیست خط خورده و حتی شانس یک دقیقه بازی را نیز به دست نیاورده است‌. او در این فصل تنها در دو بازی به میدان رفته که یکی در تقابل با آلومینیوم به عنوان یار تعویضی بوده و دیگری در هفته هفتم مقابل چادرملو که فیکس بازی کرد.

با این حال یاسین سلمانی بار دیگر خط خوردن از لیست را تجربه می‌کند و این در حالی است که چهار بازیکن این تیم به علت مصدومیت در دسترس گاریدو برای دیدار با شمس آذر قزوین نیستند‌.

یاسین روز گذشته در آخرین تمرین پرسپولیس با روحیه بالا و چهره‌ای خندان حضور داشت و شاید فکرش را نمی‌کرد که دوباره با این شرایط روبرو بشود‌. باتوجه به اینکه مدت زیادی از بهبودی سلمانی می‌گذرد به نظر نمی‌رسد بازی نکردن‌های او دیگر ربطی به ریسک مصدومیت دوباره‌اش داشته باشد بلکه او با تصمیم فنی گاریدو باید یک بازی دیگر را از روی سکوها به تماشا بنشیند‌.

2100430

دیدگاه‌ها