کد خبر : 2079671 | 05 آبان 1403 ساعت 15:42 | 15.5K بازدید | 3 دیدگاه

ستاره‌های تیم ملی جوانان در ترکیب رقیب مس:

آغوش گرم پیروانی برای امید: چقدر خوشحالم دیدمت!

امیرحسین پیروانی خاطرات دوران جوانی امید نورافکن را زنده کرد!

آغوش گرم پیروانی برای امید: چقدر خوشحالم دیدمت!

به گزارش "ورزش سه"، حدود هفت سال پیش امیرحسین پیروانی و امید نورافکن در تیم ملی جوانان ایران کنار هم حضور داشتند و ستاره حال حاضر باشگاه ملوان، تاثیرگذارترین بازیکنی بود که تیم ملی تحت هدایت پیروانی در اختیار داشت.

نورافکن در آن سال‌ها به ترکیب اصلی استقلال رسیده بود و عملکرد خوب او در مسابقات باشگاهی شرایطی را فراهم کرده بود که مورد توجه سرمربی تیم ملی جوانان قرار بگیرد، حتی در آن دوران جدالی بین پیروانی و باشگاه استقلال بر سر عدم حضور نورافکن در اردوهای تیم ملی شکل گرفت.

پیروانی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "فوتبال جدا از هر مسئله‌ای زیبایی خاص خود را دارد، امروز برای من خاطره خیلی خوبی مرور شد، بازیکنانی که در 6-7 سال پیش عضو تیم ملی جوانان بودند و به جام جهانی صعود کردند امروز در قالب تیم ملوان بودند، امید نورافکن، رضا جعفری جز بازیکنان تاثیرگذار ملوان هستند، دیدن آنها خاطره شیرینی برای من بود."

خاطره بازی امیرحسین پیروانی در کنفرانس مطبوعاتی و احترامی که امید نورافکن پیش از شروع مسابقه برای پیروانی قائل شد صحنه‌های جالبی را در این مسابقه رقم زد، امید نورافکن قبل از شروع مسابقه به سمت سرمربی مس رفت، او را در آغوش گرفت و برای ورود به زمین از او رخصت گرفت.

در تیم تحت هدایت امیرحسین پیروانی در جام جهانی 2017 جوانان بازیکنانی مانند نیما میرزازاد، علی شهسواری، مهران درخشان مهر، نیما طاهری، محمد سلطانی مهر، محمد مهدی مهدی خانی، رضا شکاری، رضا جعفری، ابوالفضل رزاق‌پور، امید نورافکن، عارف آقاسی و... حضور داشتند.

2100428

دیدگاه‌ها