کد خبر : 2079668 | 05 آبان 1403 ساعت 15:31 | 7.6K بازدید | 11 دیدگاه

ال‌کلاسیکوها همیشه متفاوتند

انریکه: مارسی را می‌بریم، امیدوارم بارسا هم برنده شود

لوئیس انریکه در نشست بازی لو کلاسیک برابر مارسی با خوشبینی زیاد حرف زد و برای بارسلونا در بازی امشب مقابل رئال نیز آرزوی موفقیت کرد.

انریکه: مارسی را می‌بریم، امیدوارم بارسا هم برنده شود

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پاری سن ژرمن در آستانه بزرگ‌ترین فوتبال فرانسه، لوکلاسیک مقابل مارسی، به سوالات رسانه‌ها پاسخ داد.

لوئیس انریکه، یک روز قبل از دیدار تیمش با مارسی، مهم‌ترین بازی فوتبال فرانسه، به رسانه‌ها در مورد ال‌کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا نیز اشاره کرد و اظهار داشت که دوست دارد بارسلونا برنده شود.

تجزیه و تحلیل انریکه از مهاجمان تیمش

در طول فصل باید با شرایط خاصی که برای تیم پیش می‌آید، سازگار شویم. مصدومان، بازیکنانی که در فرم خوبی نیستند یا به تیم ملی می‌روند ... من از عملکرد مهاجمان در طول فصل راضی هستم. فکر می‌کنم تمام بازی‌ها را کنترل کرده‌ایم، به جز بازی با آرسنال. از عملکرد مهاجمان راضی‌ام.

2100418

خشونت قبل از لو کلاسیک و صحبت در مورد آدرین رابیو (سابقه بازی در پی‌اس‌جی را دارد و حالا برای مارسی بازی می‌کند)

می‌توانم به خودم در ۲۵ سال پیش فکر کنم، زمانی که از رئال به بارسا رفتم. اما الان کسی به آن اهمیت نمی‌دهد و دیگر مهم نیست. من چیزی بیشتر از این نمی‌گویم. در هر صورت فوتبال یک بازی احساسی است. فوتبال یعنی شور و شوق، شادی و غم. درباره رابیو چیزی برای گفتن ندارم. هر کس حق دارد کار خود را بکند. اما فوتبال همین است و مانند من در ۲۵ سال پیش یا الان در مورد رابیو، این انتقال‌ها باعث واکنش‌ منفی می‌شود. امیدوارم شاهد هیچ اتفاق بد و خشونت‌باری نباشیم.

2100419

پیام به هواداران

پیامی که به هواداران می‌دهم این است که سعی خواهیم کرد در سطحی باشیم که وقتی در پارک دو پرنس بازی می‌کنیم. باید از دقیقه ۱ تا ۹۰ یکسان بازی کنیم، فارغ از اینکه در حال پیروزی هستیم یا نه.

مقایسه رئال مادرید-بارسلونا با بازی پاریس-مارسی

من فرصت تجربه بازی بارسلونا - رئال مادرید، اسپورتینگ خیخون-اویدو، لاتزیو-رم و سلتا-دپورتیوو را داشته‌ام. این بازی‌ها به خاطر احساسی که هواداران منتقل می‌کنند متفاوت هستند. از اولین روز هفته نیاز به پیروزی را حس می‌کنید. نمی‌خواهم بگویم کدام بهتر یا بدتر است. هر کدام اهمیت خاص خود را دارند. شما توانایی دیدن تفاوت‌ها را دارید. امروز ال‌کلاسیکو است، اما همچنین یک مبارزه توپوری-هالووی (یو اف سی) وجود دارد. البته که می‌خواهم توپوری برنده شود و بارسلونا هم پیروز شود.

2100417

آیا این نزدیک‌ترین و متعادل‌ترین لو کلاسیک در سال‌های اخیر است؟

می‌توان درباره آن تعبیرهای زیادی داشت. در این نوع بازی‌ها، بر اساس تجربه، هر آنچه قبلاً انجام داده‌اید اهمیت چندانی ندارد، زیرا این یک بازی با حداکثر تنش و رقابت است و آنچه قبلاً اتفاق افتاده، خیلی مهم نیست. با این حال، هر کسی نظر خود را دارد. من از آنچه در برابر PSV انجام دادیم راضی‌ام. ما بسیار بیشتر از حریف فرصت گل ایجاد کردیم. بازی مساوی شد، اما نسبت به آنچه از تیمم در زمین دیدم خوشبین هستم. ما ادامه خواهیم داد و بهتر خواهیم شد. خوشبین هستم. به پیروزی بسیار خوشبین هستم.

دیدگاه‌ها