کد خبر : 2079664 | 05 آبان 1403 ساعت 15:17 | 21.5K بازدید | 41 دیدگاه

ازدحام طرفداران مقابل هتل خرم‌آباد

استقلالی‌ها لابه‌لای جمعیت له شدند! (عکس)

بازیکنان استقلال با شرایطی سخت هتل محل اقامت خود در خرم‌آباد را به سمت ورزشگاه ترک کردند.

استقلالی‌ها لابه‌لای جمعیت له شدند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران فوتبال در شهر خرم‌آباد برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر میزبان استقلال شده‌اند و به همین خاطر استقبال ویژه‌ای را از روز گذشته از اعضای تیم آبی‌پوش پایتخت انجام دادند.

هواداران استقلال در خرم‌آباد بعد از آنکه روز گذشته در فرودگاه حضور یافتند و استقبال باشکوهی را از بازیکنان و کادرفنی تیم محبوب خود داشتند، امروز چنین اتفاقی را در مقابل هتل محل اقامت استقلالی‌ها رقم زدند.

2100412

جمعیت زیادی از هواداران خرم‌آبادی استقلال مقابل هتل محل اقامت تیم از ساعتی قبل تجمع کردند و منتظر حضور بازیکنان و سایر اعضای تیم شدند. حضور هوادارانی که برای دیدار با ستاره‌های محبوب خود مقابل هتل رنگین‌کمان خرم‌آباد تجمع کرده بودند، باعث شد تا اعضای تیم به سختی بتوانند سوار بر اتوبوس شوند و به سمت ورزشگاه حرکت کنند.

با اینکه مسافت هتل تا ورزشگاه در خرم‌آباد زیاد نیست، اما آبی‌پوشان برای خروج از هتل و سوار شدن بر اتوبوس با جمعیت زیادی روبه‌رو بودند که همین مسئله آنها را با مشکلاتی مواجه کرد.

با این حال هواداران در لابه‌لای جمعیت با استقلالی‌ها عکس‌های یادگاری خود را گرفتند و تیم را به سمت ورزشگاه تختی خرم‌آباد بدرقه کردند.

2100413
2100414

دیدگاه‌ها