کد خبر : 2079662 | 05 آبان 1403 ساعت 15:07 | 23.3K بازدید | 31 دیدگاه

سه بازی، سه برد

مثل یک طلسم: رئال با او به بارسا نمی‌بازد!

با مصدومیت تیبو کورتوا، امشب یک بار دیگر آندری لونین درون دروازه رئال برابر بارسا قرار خواهد گرفت و رکورد او در ال‌کلاسیکوها خیره‌کننده است.

مثل یک طلسم: رئال با او به بارسا نمی‌بازد!

به گزارش "ورزش سه"، آندری لونین، دروازه‌بان اوکراینی، دوباره به مرکز صحنه بازمی‌گردد و با ال‌کلاسیکو شروع می‌کند. غیبت کورتوا حداقل سه بازی دیگر کلید دروازه رئال را به او می‌دهد. او همیشه وقتی درون دروازه بوده، رئال بر بارسلونا غلبه کرده است.

وقتی به نظر می‌رسید آنچلوتی می‌تواند با آرامش به مصدومیت‌ها نگاه کند، ضربه‌ای دوگانه به او وارد شد. ابتدا رودریگو و سپس کورتوا. مصدومیت دیگری برای گلر بلژیکی، دوباره از ناحیه عضله داخلی پای چپ. این مشکل درون تیم تعجبی ایجاد نمی‌کند، زیرا فشار بر این ناحیه بعد از گذراندن آسیب‌دیدگی رباط صلیبی بسیار بیشتر از قبل است. به طور خلاصه، بین دو تا سه هفته بدون تیبو. نه ال‌کلاسیکو، نه والنسیا و نه میلان و اوساسونا در هاله‌ای از ابهام. دستکش‌ها برای لونین است. او دوباره لباس به تن می‌کند و آزمون اول، برابر بارسلونا.

2100407

لونین برای بارسا مثل یک طلسم است. سه بازی برابر آبی‌اناری‌ها، سه پیروزی. اولین پیروزی در فصل 23-2022، با نتیجه 3-1 در برنابئو بود. دو پیروزی دیگر نیز بعد از راه رسید. وقتی او جایگاهش را از کپا گرفت، در فینال سوپرجام اسپانیا (4-1) دروازه‌بان شد. همچنین در پیروزی (3-2) بازی برگشت فصل قبل. در فصل گذشته او خاموش‌کننده آتش بعد از شوک آسیب‌دیدگی رباط صلیبی کورتوا بود و همین نقش را در فصل جاری نیز ایفا می‌کند.

این یک پاداش برای اعتماد به نفس اوست. با اینکه می‌داند اگر مصدومیتی پیش نیاید،  تیبو دیوار محکمی است، او در 25 سالگی و پس از اثبات خود، آماده بود تا بماند و یک جایگزین مطمئن باشد و در روزهای غیبت شماره یک، رقابت کند. لونین به همین دلیل قراردادش را تمدید کرد، آن هم تا سال 2030. شش سال دیگر با افزایش حقوق، درست زمانی که احتمال خروجش از باشگاه به صورت رایگان بیشتر شده بود. سطح کورتوا همچنان در آسمان‌هاست، اما چند آسیب‌دیدگی در عضله داخلی به لونین بال و پر داده است. رئال با او به لیل باخت، تنها شکست سفیدها تا کنون، اما با پیروزی برابر ویارئال (2-0) اوضاع بهتر شد.

2100408

لونین با آماری قابل توجه در فصل گذشته، یک بار دیگر به بارسلونا رسیده است، طلسم ادامه خواهد داشت؟

دیدگاه‌ها