کد خبر : 2079654 | 05 آبان 1403 ساعت 14:27 | 22.1K بازدید | 24 دیدگاه

اعتراف ستاره بارسا: بارها خواستم از اینجا بروم

رافینیا، مهاجم بارسلونا، می‎‌گوید بارها به دنبال ترک این باشگاه بوده است.

اعتراف ستاره بارسا: بارها خواستم از اینجا بروم

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۲۲ از لیدز جدا شد و با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو به بارسلونا پیوست اما نتوانست درخششی که در لیگ برتر انگلیس به نمایش گذاشته بود را در دو فصل اول حضورش در این تیم تکرار کند و حتی تا آستانه جدایی رفت.

اما حضور هانسی فلیک روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی جدید بارسلونا باعث شد که شرایط برای این ستاره برزیلی به صورت کامل تغییر کند و او از ابتدای فصل جدید تا به حال به یکی از مهره‌های کلیدی و درخشان تیمش تبدیل شده که عملکرد بسیار خوبی را در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

اما رافینیا در گفت‌وگویی که با ESPN انجام داده اظهارات جالبی را مطرح کرده است: «در طول این مدت بارها پیش آمد که من به جدایی از بارسلونا فکر کردم. در شش ماه اول حضورم در این تیم، در بازه زمانی بین پنجره تابستانی تا جام جهانی و زمانی که زیاد فرصت حضور در ترکیب اصلی را نداشتم.

این فکر بارها به ذهنم خطور کرد که از بارسا جدا شوم. تردیدهای بسیاری درباره خودم داشتم. عادت زشتی انتقاد کردن از خودم را پیدا کرده بودم و همین فشار باعث شده بود که به جدایی فکر کنم. پس از جام جهانی بود که شرایط برای من فرق کرد و توانستم آمار خوبی را به ثبت برسانم.

در اواخر فصل گذشته و پس از مصدومیت و اخراج شدن از زمین در بازی برابر ختافه شایعات بسیاری در این باره شنیدم که مدیران باشگاه بارسلونا دوست دارند من را به فروش برسانند و هواداران می‌خواهند که من این تیم را ترک کنم و وقتی در چنین شرایطی قرار بگیرید به جدایی فکر می‌کنید، به این که به جایی بروید که فشاری روی شما نباشد.»

دیدگاه‌ها