کد خبر : 2079648 | 05 آبان 1403 ساعت 13:39 | 6.1K بازدید | 10 دیدگاه

می‌رویم دربی را ببریم

موتا: هیچ اهمیتی به اعتراض اینتری‌ها نمی‌دهم

تیاگو موتا می‌گوید مهم نیست فردا در ورزشگاه اینتر هو شود و با 200 درصد توان برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.

موتا: هیچ اهمیتی به اعتراض اینتری‌ها نمی‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، در آستانه مسابقه بزرگ مقابل اینتر به انجام رسید. بازی فردا ساعت ۱۸ به وقت محلی (20:30 تهران)، در جوزپه مه‌آتزا برگزار خواهد شد و در آن دو رقیب تاریخی فوتبال ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

موتا، در اولین دربی ایتالیا روی نیمکت یوونتوس، امروز به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در شروع صحبت‌هایش گفت: «همیشه تمایل داریم که با انگیزه بالا به میدان برویم. ما همیشه با حداکثر توان با حریفان مواجه شده‌ایم و فردا هم همین‌طور خواهد بود. متمرکز و مصمم هستیم که کارهایی را که می‌دانیم انجام دهیم.»

2100385

تفاوت‌های سنی و تجربه دو تیم: «یوونتوس باید بازی را همان‌طور که همیشه انجام داده، پیش ببرد. هر بازی داستان متفاوتی دارد. باید با حداکثر توان به میدان برویم و سعی کنیم بازی را به نفع خود رقم بزنیم. البته فاکتور تجربه نیز مهم است. آنها آخرین قهرمان هستند و مانند ناپولی یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی امسال هستند و این یک واقعیت است. باید بازی‌ای را می‌دانیم انجام دهیم و کار را به سمتی ببریم که به سود ماست.»

موتا در مورد مدیریت فشار و استرس بازیکنانش گفت: «نیازی به کار بر روی ذهنیت نیست و شرایط تیم خوب است. درست است که در یک تیم تاریخی مانند ما انتظارات بسیار بالاست و برابر اشتوتگارت شکست بدی متحمل شدیم، ولی همه چیز خوب به نظر می‌رسد. وقتی پیروز می‌شویم، همین‌طور عمل می‌کنیم. زمان جشن گرفتن یا صحبت درباره پیروزی وجود ندارد. گذشته را رها می‌کنیم چون اشتوتگارت موضوعی مربوط به گذشته است و ما اکنون باید به مصاف اینتر برویم. فردا برای ارائه بهترین عملکردمان آنجا خواهیم بود.»

ترکیب خط حمله: «ییلدیز پشت سر ولاهوویچ؟ ممکن است، چرا که نه؟ ما به روش‌های مختلف گلزنی کرده‌ایم. چرا که نه؟ فردا خواهیم دید.»

2100386

موتا در مورد تاریخچه اینتری خود و اینکه مورد اعتراض هواداران اینتر قرار خواهد گرفت، گفت: «من را اینتری نمی‌دانند؟ من در تیم‌های زیادی بازی کرده‌ام، تیم‌هایی که در آنها نه تنها در سطح ورزشی بلکه از نظر انسانی سعی کرده‌ام کارهای درست را انجام دهم بدون اینکه هیچ منفعتی داشته باشم یا چیزی برای پنهان کردن داشته باشم. همیشه خودم بوده‌ام، چه خوب و چه بد، بر اساس شخصیت خودم. همیشه با مردم به خوبی رفتار کرده‌ام و هر جا می‌روم به عنوان بازیکن سابق به خوبی مورد استقبال قرار می‌گیرم. و از این افراد تشکر می‌کنم برای مهمان‌نوازی و کمکی که در طول کارنامه‌ام و زندگی‌ام داشته‌اند. فردا من مربی یووه هستم و شما این را کاملا حس خواهید کرد. اهمیتی به اعتراضات احتمالی هم نمی‌دهم. این مسئولیت را به عنوان مسئولیتی بسیار خوب تجربه می‌کنم و این یک بازی عادی برای من است. همیشه با ۲۰۰ درصد توان به میدان می‌رویم. هیچ بازی‌ای نیست که ما با این رویکرد به میدان نرویم. ممکن است ببریم یا ببازیم، اما تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را بگیریم. با تلاش و جدیت برای رسیدن به این بازی‌ها و انجام کار خوبمان.»

وضعیت مصدومان: «فردا همه می‌توانند بازی کنند، همه خوب هستند. هیچ مصدومی از گذشته ریکاوری نخواهد کرد و همه کسانی که در بازی اخیر لیگ قهرمانان بودند، برای فردا نیز در دسترس هستند.»

دیدگاه‌ها