کد خبر : 2079647 | 05 آبان 1403 ساعت 13:40 | 10.4K بازدید | 25 دیدگاه

تباس:

اهدای توپ طلا به وینی باعث افتخار لالیگاست!

خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که اهدای توپ طلا به وینیسیوس جونیور به سود لالیگا خواهد بود.

اهدای توپ طلا به وینی باعث افتخار لالیگاست!

به گزارش "ورزش سه"، انتظارها برای معرفی برنده توپ طلای ۲۰۲۴ بالاخره دوشنبه شب این هفته به پایان خواهد رسید و همه منتظر هستند که در مراسم باشکوهی که برای اهدای این جایزه در شهر پاریس و به میزبانی مجله فرانس فوتبال برگزار خواهد شد با برنده امسال این جایزه ارزشمند آشنا شوند.

بسیاری از فوتبال دوستان معتقد هستند که این جایزه قرار است به وینیسیوس جونیور به دلیل عملکرد درخشانش در ترکیب رئال مادرید در رقابت‌های فصل گذشته و کسب دو عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا اهدا شود و رسانه‌های اسپانیایی هم از چند روز قبل این خبر را تایید کرده بودند.

این انتخاب موافقان و مخالفان بسیاری دارد. هواداران رئال از این تصمیم بسیار راضی و خوشحال هستند اما بسیاری از هواداران تیم‌های رقیب که دل خوشی از درخشش وینیسیوس ندارند باور دارند که بازیکنی دیگر مانند رودری باید برنده این جایزه باشد.

تباس در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت: «هیچ اتفاقی بهتر از این که وینیسیوس برنده این جایزه شود برای لالیگا وجود ندارد و باعث افتخار این رقابت‌هاست. من فکر می‌کنم وینیسیوس باید برنده شود. نه به خاطر این بازی آخر برابر دورتموند که در سال آینده حساب خواهد شد. من فکر می‌کنم او فصل گذشته استثنائی ظاهر شد و به عنوان یک بازیکن شایستگی این جایزه را دارد.»

دیدگاه‌ها