کد خبر : 2079646 | 05 آبان 1403 ساعت 13:31 | 39K بازدید | 28 دیدگاه

امانوئل پتی:

آرسنال باید مهاجم رئال را زودتر از سیتی بخرد

امانوئل پتی، هافبک سابق آرسنال، معتقد است که این باشگاه باید هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن رودریگو از رئال مادرید اقدام کند.

آرسنال باید مهاجم رئال را زودتر از سیتی بخرد

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو در سال ۲۰۱۹ از سانتوس جدا شد و به رئال مادرید پیوست و از زمان حضورش در ترکیب اصلی رئال همیشه یکی از بازیکنان خوب و موثر در خط حمله این تیم بوده و موفق شده است در ۲۲۹ دیداری که با پیراهن این تیم انجام داده ۵۷ گل هم برای تیمش به ثمر برساند.

این بازیکن ۲۳ ساله به تازگی قراردادش را با رئال مادرید تا سال ۲۰۲۸ تمدید کرده و مدیران این باشگاه پیش از این تاکید کرده بودند که تمایلی به فروش او نخواهند داشت. این در حالی است که شایعات بسیاری درباره علاقه منچسترسیتی به او به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که این ستاره برزیلی هم دوست دارد بازی در سیتی را تجربه کند.

پتی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره این بازیکن اظهار داشت: «آرسنال به بازیکنی مانند رودریگو نیاز دارد و باید هرچه زودتر برای به خدمت گرفتن او از رئال مادرید اقدام کند. من واقعاً معتقد هستم که او می‌تواند به ستاره درخشان در ورزشگاه امارات تبدیل شود و بازیکنی فوق العاده باشد چون توانایی بازی در هر سه پست در خط حمله را دارد.

چند روز پیش دیدم که سوالی از او درباره درخشش کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور پرسیدند و او پاسخ داد: من رودریگو هستم، دیدید که فصل قبل چه کار کردم؟ در هر صورت، او می‌تواند فوق ستاره‌ای درخشان برای آرسنال باشد و من ارزش بسیاری برایش قائل هستم. او گل می‌زند، پاس گل می‌دهد و انرژی زیادی را در زمین می‌گذارد.»

دیدگاه‌ها