کد خبر : 2079642 | 05 آبان 1403 ساعت 13:15 | 9.5K بازدید | 2 دیدگاه

برخورد جدی یوفا: محرومیت عجیب دو داور

بارتوش فرانکوفسکی و توماش موسیال با محرومیتی طولانی از سوی یوفا روبرو شدند.

برخورد جدی یوفا: محرومیت عجیب دو داور

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند ساعت تا برگزاری دیدار حساس بین دو تیم رنجرز و دیناموکیف در چارچوب رقابت‌های انتخابی لیگ قهرمانان اروپا بود که اتفاقی عجیب رخ داد و دو داور که قرار بود به عنوان کمک داور ویدیویی در این بازی حضور داشته باشند از سوی پلیس دستگیر شدند.

با توجه به این که پلیس محلی اقدام به دستگیری این دو نفر کرده بود، یوفا مجبور شد خیلی سریع واکنش نشان داده و دو نفر را جایگزین این دو داور کند و به همین دلیل توماش کویاتکوفسکی و پاول مالس برای حضور در اتاق کمک داور ویدیویی این بازی احضار و انتخاب شدند تا این دیدار بدون مشکل برگزار شود.

در بیانیه منتشر شده از سوی نیروی پلیس آمده بود: «در ساعت ۰۱:۴۰ صبح امروز گزارش‌هایی مبنی بر این که سه مرد در حال حمله یک تابلوی راهنمایی و رانندگی هستند دریافت کردیم. ماموران پلیس بلافاصله به صحنه اعزام شدند و هر سه نفر به دلیل شرایط غیرعادی که در آن قرار داشتند بازداشت شدند. آنها بلافاصله به مرکز منتقل شدند.»

2100381

فرانکوفسکی پیش از این تجربه قضاوت در رویدادهای اروپایی مانند رقابت جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۰ و ۲۰۲۴ را هم در کارنامه داشت اما حالا یوفا اعلام کرده است که آنها تا تاریخ ۳۰ ژوئن سال آینده میلادی حق قضاوت هیچ دیداری را ندارند و این محرومیتی طولانی و برخوردی جدی از سوی یوفا برای جلوگیری از تکرار این اتفاق است.

دیدگاه‌ها