کد خبر : 2079635 | 05 آبان 1403 ساعت 12:55 | 7.9K بازدید | 14 دیدگاه

پیروزی پرسپولیس به دستکش‌های گندوز گره خورد!

پرسپولیس در این فصل فقط در بازی‌هایی که گل نخورده طعم پیروزی را چشیده است.

پیروزی پرسپولیس به دستکش‌های گندوز گره خورد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر در شرایطی مقابل شمس آذر قزوین قرار خواهد گرفت که بعد از شکست تلخ برابر السد در دوحه فقط به پیروزی در این مسابقه فکر می‌کند.

پرسپولیس در حالی این فصل موفق به کسب چهار پیروزی در لیگ برتر شده که گندوز در همه این پیروزی‌ها کلین‌شیت کرده است. پرسپولیس در این فصل تنها در بازی‌هایی که گل نخورده موفق به پیروزی شده است.

2100360

سرخ‌ها در دو بازی نخست برابر ذوب آهن و تراکتور گل اول بازی را خوردند اما توانستند کار را به تساوی بکشانند. در دیدار الاهلی با وجود عملکرد عالی سرخ‌ها گل خورده جبران نشد و در دیدار پاختاکور نیز پرسپولیس بعد از خوردن گل تساوی نتوانست به گل برتری دست پیدا کند. در دیدار برابر السد نیز سناریوی ریاض تکرار شد و آنها بعد از دریافت گل هرچه زدند به در بسته خوردند و شکست را در دوحه پذیرفتند. همه این امتیازات از دست رفته و دو شکست و سه تساوی‌ پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ نخبگان با یک گل خورده، در حالی رقم خورد که گندوز عملکرد قابل قبولی داشت.

شاگردان گاریدو در دیدارهای فولاد، آلومینیوم، استقلال و چادرملو با بسته نگه داشتن دروازه‌شان و زدن ۶ گل، ۱۲ امتیاز گرفتند و حالا گندوز تلاش می‌کند با کسب پنجمین کلین شیت، تیمش را در پنجمین برد فصل یاری بدهد.

دیدگاه‌ها