کد خبر : 2079632 | 06 آبان 1403 ساعت 02:39 | 5.6K بازدید | 1 دیدگاه

رکورد جالب پارس جنوبی در لیگ یک

این تیم برای گلزنی به پا نیاز ندارد

بازیکنان پارس جنوبی جم تا به اینجای مسابقات جام آزادگان رکوردی جالب در گلزنی ثبت کرده‌اند.

این تیم برای گلزنی به پا نیاز ندارد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های لیگ یک تیم فوتبال پارس جنوبی جم موفق شد با حساب یک بر صفر مقابل نفت و گاز گچساران به پیروزی برسد. برد شاگردان رجب‌زاده در این مصاف نفتی باعث شد تا فاصله آنها با صدر جدول به سه امتیاز کاهش یابد و شرایط این تیم بهبود پیدا کند.

تک گل بازی را عرفان پورافراز در دقیقه 48 روی توپ ارسالی به درون محوطه جریمه به ثمر رساند. این هفتمین گل پارس جنوبی در فصل جدید بود.

نکته جالب اینجاست که هر 7 گل پارس جنوبی تا به اینجای مسابقات با ضربه سر بازیکنان این تیم به ثمر رسیده است و در واقع شاگردان رجب زاده در حالی 14 امتیازی هستند که هنوز با پا گل نزده‌اند! جالب‌تر اینکه این تیم هنوز بازیکن دو گله ندارد و هفت بازیکن مختلف در جایگاه فعلی پارس جنوبی تاثیر مستقیم داشته‌اند.

همایون افتخاری، علی دلیر، محمد محمدزاده، شاهین طاهرخانی، امیرطاها حسینی، محمدرضا خدری و عرفان پورافراز گلزنان پارس جنوبی تا به اینجای فصل هستند و باید دید در ادامه بازیکنی از این جمع می‌تواند تعداد گل خود را افزایش دهد یا اولین گل با پا را به ثمر برساند و یا وضعیت گلزنی تیم جم همان‌گونه که تا الان بوده پیش خواهد رفت.

2100355

دیدگاه‌ها