کد خبر : 2079625 | 05 آبان 1403 ساعت 12:34 | 13.7K بازدید | 40 دیدگاه

ادعای عجیب کمپانی: باید بارسا را ۴-۵ می‌بردیم!

ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید که تیمش توانایی پیروزی برابر بارسلونا را داشت.

ادعای عجیب کمپانی: باید بارسا را ۴-۵ می‌بردیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته هشتم رقابت‌های بوندسلیگا در ورزشگاه خانگی بوخوم و در مقابل تماشاگران این تیم که در حال حاضر در قهر جدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفته است باید روبروی آنها به میدان برود و امیدوار به کسب سه امتیاز بدون دردسر است.

کمپانی دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بولت پرسپولیستحلیل بازی برابر بارسلونا: 
فکر می‌کنم بعضی از مسابقات است که همه چیز پس از بازی بلافاصله مشخص می‌شود. شما می‌توانید به راحتی بگویید که چه اتفاقی رخ داد. همه اقدامات ما در بازی برابر بارسلونا اشتباه نبود اما لحظاتی هم داشتیم که تمرکز کافی در تیم وجود نداشت و نتوانستیم از موقعیت‌هایی که داشتیم استفاده کنیم. در نیمه اول سه گل دریافت کردیم که به هیچ وجه خوب نبود اما همچنان خطرناک ظاهر شدیم. و این احساس را داشتم که می‌توانستیم ۳-۴ یا ۴-۵ برنده شویم. نتیجه ما در نیمه اول خوب نبود اما پسرها همچنان به خودشان باور داشتند. بازی در نیمه دوم تا حدی تغییر کرد. باید بگوییم که بارسا بهتر بود و این یک شکست قاطعانه بود.

بولت پرسپولیسدریافت گل‌های مشابه: 
چنین حرفی به صورت کلی درست نیست. گل‌هایی که برابر فرانکفورت دریافت کردیم شبیه گل‌هایی که از بارسلونا خوردیم نبود. در نهایت من در این باره زیاد صحبت نمی‌کنم چون حرف زدن در این زمینه خیلی آسان است. همه تیم در این زمینه مسئولیت دارند و فقط بعضی از بازیکنان مقصر نیستند. ما از کیفیت بالایی برخوردار هستیم. شما خبرنگاران پیش از این بازی در این باره صحبت می‌کردید که ما کمترین گل خورده را در اروپا داریم. انتقادها طبیعی هستند اما من نمی‌خواهم فراموش کنم که بازیکنان در صورت برداشتن قدم‌های درست چه دستاوردهایی خواهند داشت. هدف ما این است که تیم را در همین مسیر پیش ببریم.

بولت پرسپولیسمشکلات دفاعی: 
مجبورم که بار دیگر به همان آمارها اشاره کنم و بگویم که هیچکس در اروپا کمتر از ما روی فرصت‌هایی که روی دروازه‌اش ایجاد شده گلی دریافت نکرده است. باید به این نکته توجه داشت که ما برابر حریفان قدرتمند مانند فرانکفورت و لورکوزن و اشتوتگارت بازی کرده بودیم. حقیقت این است که این تیم تلاش می‌کند و از چنین اتفاقاتی درس می‌گیرد. طبیعی است که همه چیز بدون نقص نباشد. ما فصل گذشته هم قهرمان نشدیم. اگر بازیکنان همچنان به این اتحاد و تلاش کنار هم ادامه دهند راه حلی پیدا خواهیم کرد. شما گاهی فراموش می‌کنید که آنها با تمام وجود می‌روند و می‌جنگند و کنار هم بازی می‌کنند. همیشه شانسی وجود خواهد داشت. من کاملا به تیمم اعتقاد دارم.

بولت پرسپولیسشرایط بازیکنان: 
وضعیت همه خوب است. سخت‌ترین مرحله از نظر فیزیکی از هفته بعد شروع خواهد شد. ما باید روز یکشنبه و چهارشنبه و شنبه بعدی بازی کنیم. با تیمی آماده قدم به این هفته خواهیم گذاشت. بازی پس از شکست برابر بارسلونا برای ما بسیار مهم است.

انتقادها از مانوئل نویر: 
ما باختیم. وقتی که می‌بازیم با هم می‌بازیم. این‌طور نیست که فقط نویر باخته باشد، بلکه کل تیم و مربیان هم باختند. این موضوع مهمی است. اگر نویر بازی‌اش را عوض کند، برای بهتر شدن است. انتقادها بخشی از فوتبال است اما امیدواریم که بتوانیم برابر بوخوم موفق باشیم.

دیدگاه‌ها