کد خبر : 2079620 | 05 آبان 1403 ساعت 12:16 | 6.9K بازدید | 7 دیدگاه

ملوان و یک امید؛ 5 امتیاز به حساب شماره 6

بازوبند کاپیتانی ملوان برازنده امید نور! (عکس)

کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی تا به اینجا فصلی موفق را سپری کرده است.

بازوبند کاپیتانی ملوان برازنده امید نور! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن جزء معدود بازیکنان این فصل لیگ برتر است که توانسته از ابتدای رقابت‌ها تا کنون در تمام بازی‌ها حضور کامل داشته باشد. او همچنین در هر دو فیفادی شهریور و مهر نیز تیم ملی را مقابل حریفانش در مسابقات انتخابی جام جهانی همراهی کرده تا یکی از فعال‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در فصل جدید به حساب بیاید.

امید که این فصل برای گذراندن خدمت سربازی به انزلی رفته، شروعی فوق العاده در این تیم داشت و در همان سه هفته ابتدایی با ثبت یک گل و دو پاس گل جایگاهی ویژه در تیم ملوان به دست آورد. دومین گل او هم در روز تساوی با نساجی به ثمر رسید تا این بازیکن فعلا با آمار 2 گل و 2 پاس گل به کارش ادامه دهد.

2100333

نورافکن با تاثیرگذاری مستقیم روی 5 امتیاز ملوان، سهم بسزایی در جایگاه رتبه دوم این تیم 15 امتیازی ایفا کرده است. او البته در مصاف با سپاهان که به شکست یک بر صفر تیمش منجر شد، یک ضربه پنالتی را از دست داد.

هافبک ملوان در تیم ملی نیز خوش درخشیده است. او در مصاف با امارات، قرقیزستان و قطر در ترکیب اصلی به میدان رفت و مقابل ازبکستان هم از دقیقه 71 وارد زمین شد و با دو پاس گلی که مقابل قطر ثبت کرد توانست یک بار دیگر توانایی‌های خود را به کادر فنی تیم ملی اثبات کند.

دیدگاه‌ها