کد خبر : 2079619 | 05 آبان 1403 ساعت 12:11 | 21K بازدید | 29 دیدگاه

آرائوخو نیست ولی کنده هست

فلیک آنتی وینیسیوس جدید را مشخص کرد

ژول کنده امشب چالش تبدیل شدن به آنتی وینسیوس جدید را برعهده دارد، یکی از سخت‌ترین چالش‌های دنیا برای یک مدافع.

فلیک آنتی وینیسیوس جدید را مشخص کرد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع فرانسوی بارسا می‌گوید که از رویارویی با بهترین‌ها لذت می‌برد، اما تاکید کرده است که مهار وینیسیوس نتیجه یک کار گروهی است.

بدون رونالد آرائوخو، که هنوز چند هفته‌ای تا بازگشت به زمین‌ بازی فاصله دارد، بارسلونا بهترین مدافع خود برای متوقف کردن وینیسیوس را در اختیار ندارد. این بازیکن اروگوئه‌ای یکی از معدود مدافعانی است که توانسته در چندین مورد، وینیسیوس، وینگر بااستعداد و انفجاری رئال مادرید، را متوقف کند. رونالد به عنوان ضدوینیسیوس شناخته می‌شود، که خود این بازیکن برزیلی نیز او را به عنوان بهترین مدافع مقابل خود معرفی کرده است.

2100330

این نقش اکنون به ژول کنده تعلق دارد، که به عنوان مدافع راست در بارسلونا تثبیت شده و یکی از بازیکنان کلیدی برای هانسی فلیک است. مدافع فرانسوی چالش تبدیل شدن به ضد وینیسیوس جدید را می‌پذیرد و او را ستایش می‌کند: «من ترسی ندارم. او بازیکن بزرگی است، یکی از کاندیداهای جدی برای دریافت توپ طلا. او یکی از بهترین‌هاست، اما برای من این یک چالش است، یک آزمون. من عاشق بازی کردن مقابل بهترین‌ها هستم».

کنده همچنین تأکید می‌کند که در بسیاری از مقاطع بازی مقابل رئال مادرید، کار مهار وینیسیوس یک کار گروهی خواهد بود: «این یک کار تیمی خواهد بود. مهار چنین بازیکن بااستعدادی در تمام طول بازی غیرممکن است، به‌ویژه در 90 دقیقه. در برخی لحظات او به کمک نیاز خواهد داشت. اما من مطمئن هستم که می‌توانم کار بزرگی انجام دهم.»

دیدگاه‌ها