کد خبر : 2079616 | 05 آبان 1403 ساعت 11:58 | 7.8K بازدید | 12 دیدگاه

رؤیای مدافع لیورپول: می‌خواهم توپ طلا ببرم!

ترنت الکساندر آرنولد، مدافع لیورپول، می‌گوید رؤیایش به دست آوردن توپ طلاست.

رؤیای مدافع لیورپول: می‌خواهم توپ طلا ببرم!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش الکساندر آرنولد در خط دفاعی لیورپول و البته عملکرد خوب این بازیکن در زمان حملات یکی از دلایل اصلی موفقیت این تیم در چند فصل اخیر بود و او توانسته بود جایگاهش را در ترکیب تیم ملی انگلیس هم به خوبی پیدا کند و به بازیکنی محبوب در هر دو تیم تبدیل شود.

این بازیکن حالا وارد سال پایانی قراردادش با لیورپول شده است و شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از این باشگاه و پیوستش به رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده به گوش می‌رسد، اما به نظر می‌رسد که او در حال حاضر به چنین موضوعاتی فکر نمی‌کند و اهداف بزرگی در سر دارد.

2091895

آرنولد در گفت‌وگو با اسکای اسپورت درباره رؤیایی که همیشه به آن فکر می‎‌کند اظهار داشت: «هدف اصلی من در زندگی حرفه‌ای این بوده است که بتوانم توپ طلا را به دست آورم. دلیل این حرفم این است که باور دارم که می‌توانم این کار را انجام دهم. من می‌خواهم به اولین مدافع کناری‌ای تبدیل شوم که چنین کاری را انجام می‌دهد.»

او همچنین با تمجید از ویرژیل فن دایک گفت: «او رهبری فوق العاده است و همیشه از ثبات خوبی برخوردار است. او کاپیتانی عالی برای تیم ماست. او برای من در بین دو یا سه بازیکن برتری که در کنارشان بازی کرده‌ام قرار دارد و خوشحالم که فرصت انجام چنین کاری را داشتم و بازی در کنار او برای من باعث افتخار است.»

دیدگاه‌ها