کد خبر : 2079615 | 05 آبان 1403 ساعت 12:00 | 39.3K بازدید | 6 دیدگاه

نونز یکی از بهترین‌هاست اما؛

اعتراف پپ: در حق این بازیکن بی‌انصافی کرده‌ام

پپ گواردیولا از بی‌عدالتی بزرگی که نسبت به یک بازیکن منحصربه‌فرد دارد، ابراز تأسف کرد و گفت هیچ‌کس نمی‌تواند او را متوقف کند.

اعتراف پپ: در حق این بازیکن بی‌انصافی کرده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا متئوس نونز را به عنوان یک بازیکن منحصربه‌فرد توصیف کرد و اذعان داشت که تنها مشکل او این است که سرمربی‌اش دقایق بازی مورد نیازش را به او نمی‌دهد.

در سال ۲۰۲۲، پپ گواردیولا اعلام کرد که "نونز یکی از بهترین بازیکنان جهان در حال حاضر است".

در سپتامبر ۲۰۲۳، منچسترسیتی تحت هدایت این مربی اسپانیایی، ۶۲ میلیون یورو به ولورهمپتون پرداخت تا ستاره پرتغالی را جذب کند.

در همان فصل، گواردیولا با حضور نونز در تیمش، صحبت‌هایش درباره این بازیکن پرتغالی را اصلاح کرد و گفت: "شاید کمی اغراق کردم وقتی گفتم نونز یکی از بهترین بازیکنان جهان است. او بازیکن بسیار خوبی است. شاید بعد از یک برد ۵-۱ این را گفتم. یادم نیست اما او بازیکنی استثنایی است".

گواردیولا: "وقتی نونز از ۳۰ یا ۴۰ متری شروع می‌کند، هیچ‌کس نمی‌تواند او را متوقف کند". 

گواردیولا بر این باور است که نونز "یک بازیکن منحصربه‌فرد" با "خصوصیات ویژه‌ای است که کمتر کسی دارد" و این نظر را پس از پیروزی ۵-۰ سیتی مقابل اسپارتا پراگ در لیگ قهرمانان اروپا تأیید کرد.

نونز که یک گل زد و دو پاس گل داد، تحسین‌های جدیدی از سرمربی خود دریافت کرد: "او خیلی خوب کار کرد. وقتی گل زد، دیدید که هم‌تیمی‌هایش چقدر خوشحال بودند. او در اینجا بسیار محبوب است و شخص فوق‌العاده‌ای است".

2100324

گواردیولا درباره نونز تأکید کرد که "او یک ویژگی خاص دارد. در انتقال‌ها، به سرعت ارلینگ هالند است. وقتی از ۳۰-۴۰ متری شروع می‌کند، هیچ‌کس نمی‌تواند او را متوقف کند. او چیزهایی به ما می‌دهد که نداریم، به همین دلیل به او نیاز داریم".

گواردیولا: "تنها مشکل ماتئوس نونس این است که سرمربی دقایق بازی مورد نیازش را به او نمی‌دهد".

با وجود تعریف‌های خوب از نونز، سرمربی اسپانیایی تنها او را در ۳۲۲ دقیقه از ۹ بازی این فصل به میدان فرستاده است که در این مدت ۲ گل زده و ۳ پاس گل ارائه داده است.

پپ دیروز گفت: "تنها مشکل این است که سرمربی دقایق بازی مورد نیازش را به او نمی‌دهد. نونز همیشه آماده است و می‌تواند به ما کمک کند. در شرایط فعلی که تنها ۱۵ بازیکن و دروازه‌بان داریم، مهم است که او را در کنار خود داشته باشیم".

2100325

دیدگاه‌ها