کد خبر : 2079605 | 05 آبان 1403 ساعت 11:06 | 10.5K بازدید | 43 دیدگاه

پیش‌بینی رییس لالیگا: شانس بارسا از رئال بیشتر است

خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که شانس بارسلونا برای پیروزی برابر رئال مادرید بیشتر است.

پیش‌بینی رییس لالیگا: شانس بارسا از رئال بیشتر است

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم بارسلونا و رئال مادرید شنبه شب قرار است یکی از حساس‌ترین و تماشایی‌ترین دیدارهای این هفته رقابت‌های اروپایی را برگزار کنند و در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی یکدیگر قرار خواهند گرفت و هر دو مصمم برای کسب سه امتیاز هستند.

تباس در آستانه این دیدار به خبرنگاران گفت: «آرزوی ما این است که این بازی بدون هیچ اتفاق خاصی به پایان برسد. همیشه در تلاش هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که تمامی دیدارهایی که برگزار می‌کنیم بدون مشکل و حادثه خاصی به پایان برسد و هیچ اهانت یا خشونتی در آن به وجود نیاید. امیدوار هستیم که این بازی هم در آرامش به پایان برسد.»

2100306

او در پاسخ به سوالی درباره پیش‌بینی‌اش از برنده این دیدار اظهار داشت: «من فکر می‌کنم بارسلونا در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی قرار دارد اما نباید دی‌ان‌ای رئال مادرید را هم فراموش کرد. آنها قادر به انجام هر کاری هستند. با این حال، از لحاظ ورزشی شانس بارسا برای بردن رئال بیشتر است و مدعی اصلی به حساب می‌آید.

اما چند روز قبل دیدیم که رئال مادرید چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و در نیمه دوم بازی برابر دورتموند چطور بازی کرد. رئال با این وضعیت شانس پیروزی دارد. این یکی از غیرقابل‌ پیش‌بینی‌ترین ال‌کلاسیکوهای چند سال اخیر است و امیدواریم که شاهد بازی بسیار خوبی باشیم.»

دیدگاه‌ها