کد خبر : 2079600 | 05 آبان 1403 ساعت 10:49 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه به کاپیتان چلسی: در حد رهبری نیستی!

انزو مارسکا، سرمربی چلسی، معتقد است که ریس جیمز در حد رهبری این تیم نیست.

طعنه به کاپیتان چلسی: در حد رهبری نیستی!

به گزارش "ورزش سه"، ریس جیمز یکی از بازیکنان درخشان حاضر در ترکیب چلسی و تیم ملی انگلیس بود و حتی شایعات بسیاری درباره احتمال جدایی او از باشگاه و علاقه رئال مادرید و چند باشگاه بزرگ دیگر به جذب این بازیکن به دلیل عملکرد درخشانش در ترکیب این دو تیم به گوش می‌رسید.

اما مصدومیت‌های متعدد و طولانی مدت باعث شد که این ستاره انگلیسی برای زمانی طولانی از میادین دور باشد و از دوران اوجش به شکل قابل توجهی فاصله بگیرد و به نظر می‌رسد که این موضوع از چشم انزو مارسکا که در تابستان امسال هدایت این تیم را بر عهده گرفت دور نمانده است.

سرمربی چلسی در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره نقش ریس جیمز در رهبری تیمش در رختکن اظهار داشت: «وقتی شما رهبر درست و خوبی در تیم نداشته باشید، چاره دیگری جز این ندارید که یک رهبر در تیم بسازید. من فکر می‌کنم این مشکلی است که ما در چلسی با آن روبرو هستیم و رهبر کاملی نداریم.

البته که ریس جیمز در مسیر بازگشت دوباره به اوج آمادگی و اضافه شدن به تیم است اما او در حال حاضر در چنین نقطه‌ای قرار ندارد و نیاز دارد که تلاش بیشتری روی نقشی که در این تیم ایفا خواهد کرد به کار بگیرد. او خودش هم به خوبی از چیزی که من می‌گویم آگاه است.»

دیدگاه‌ها