کد خبر : 2079599 | 05 آبان 1403 ساعت 10:39 | 14.9K بازدید | 24 دیدگاه

جستجو جدی شد: یونایتد به دنبال مربی لیگ برتری

مدیران منچستریونایتد به دنبال پیدا کردن گزینه‌ای مناسب برای جانشینی اریک تن‌هاخ هستند.

جستجو جدی شد: یونایتد به دنبال مربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد هفته گذشته موفق شد در دیدار برابر برنتفورد به پیروزی برسد و بسیاری بر این باور بودند که کسب سه امتیاز این بازی باعث خواهد شد که فشارها روی بازیکنان تیم و به‌خصوص تن‌هاخ کاهش پیدا کند و شاید مدیران این باشگاه فرصت بیشتری به او برای حضور روی نیمکت این تیم بدهند.

اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفته و به نظر می‌رسد که جستجوی مدیران شیاطین سرخ برای پیدا کردن سرمربی جدید به صورت جدی ادامه دارد و آنها مصمم هستند که هرطور شده است خیلی زود گزینه مناسبی برای نشستن روی نیمکت این تیم پیدا کنند که بتواند آنها را از بحرانی که در آن گرفتار شده‌اند نجات دهد.

2099942

در روزهای اخیر نام چند مربی به عنوان گزینه اصلی یونایتد مطرح شد و حتی صحبت‌هایی درباره مذاکره با ژاوی به گوش می‌رسید، اما حالا دیلی میل مدعی شده است که یونایتد به دنبال انتخاب سرمربی‌ای است که سابقه کار در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را داشته باشد و این تجربه برای آنها اهمیت بسیاری دارد.

آنها در حال حاضر مذاکرات با چند مربی متفاوت با کارنامه‌های متفاوت را به صورت موازی پیش می‌برند تا بتوانند بهترین گزینه را با توجه به معیارهایی که دارند انتخاب کنند، ولی هنوز تصمیم نهایی در این باره گرفته نشده است.

دیدگاه‌ها