کد خبر : 2079592 | 05 آبان 1403 ساعت 09:31 | 10.2K بازدید | 21 دیدگاه

پیروزی مهم اینترمیامی: مسی به جام نزدیک شد!

اینترمیامی موفق شد در بازی حساس برابر آتلانتا با نتیجه ۱-۲ به پیروزی برسد.

پیروزی مهم اینترمیامی: مسی به جام نزدیک شد!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز به وقت ایران در چارچوب اولین دیدار از مرحله پلی ‌آف رقابت‌های لیگ آمریکا در ورزشگاه چِیز روبروی آتلانتا به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد تا نتیجه دلخواهش را از این بازی به دست آورده باشد.

ویدئو: 356843

اینترمیامی در دو دیداری که در این فصل برابر این تیم انجام داده موفق به پیروزی نشده و یک مساوی و یک شکست ثبت کرده بود اما این بار شرایط برای آنها متفاوت پیش رفت و شاگردان تاتا مارتینو تسلط کاملی بر توپ و میدان در نیمه اول داشتند و چندین فرصت گلزنی هم روی دروازه حریف ایجاد کردند تا نشان دهند که برای کسب پیروزی مصمم هستند.

شرایط در نیمه دوم هم تقریبا مشابه پیش رفت و این اینترمیامی بود که توانست همچنان حریف را در نیمه زمین خودی نگه دارد و مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و موقعیت گل‌های متعددی ایجاد کند که البته با درخشش دروازه‌بان حریف همراه بود و او توانست بارها و بارها تیمش را از گل خوردن نجات دهد، اما در نهایت نتوانست مانع از شکست آنها شود.

توپ گلگل‌ها:

2100275
گل اول لوئیس سوارز در دقیقه دوم بازی و روی کار تیمی فوق‌العاده بازیکنان اینترمیامی با پاسی که دیه‌گو گومز در محوطه جریمه و در نزدیکی دروازه برای او ارسال کرد و همچنین با ضربه خوبی که او به توپ زد وارد دروازه حریف شد تا اینترمیامی خیلی زود جلو افتاده باشد.
2100276
گل مساوی آتلانتا در دقیقه ۳۹ و روی پاس هوشمندانه پدرو آمادور به ثمر رسید که حضور سابا لوبانیدزه را در محوطه جریمه اینترمیامی دید و پاس بسیار خوبی را برای او ارسال کرد و این بازیکن هم بهترین استفاده ممکن را کرد و آن را به تور گوشه دروازه حریف دوخت.
2100278
گل دوم و پیروزی‌بخش اینترمیامی به زیباترین شکل ممکن توسط جوردی آلبا وارد دروازه حریف شد. لیونل مسی توپی را به او که با فاصله از محوطه جریمه ایستاده بود ارسال کرد و این بازیکن تصمیم گرفت شوتی از همان نقطه به سمت دروازه حریف بزند که به زیبایی هرچه تمام‌تر به گل تبدیل شد تا تیمش در این بازی حساس برنده شده بود.
2100279

دیدگاه‌ها