کد خبر : 2079565 | 05 آبان 1403 ساعت 08:30 | 7.3K بازدید | 10 دیدگاه

رونمایی از شماره پنج تراکتور در تاجیکستان

شماره پنج تراکتور بر تن یک هافبک جوان مازندارانی است که در فصل نقل و انتقالات به تراکتور اضافه شده است.

رونمایی از شماره پنج تراکتور در تاجیکستان

به گزارش "ورزش سه"، پویا پورعلی، هافبکی که در نیم فصل گذشته زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس از ملوان شنیده می‌شد، در ابتدای این فصل راهی باشگاه تراکتور شد اما در شرایطی که تمرینات پیش فصل را پشت سر می‌گذاشت، باشگاه تراکتور با خرید ایگور پوستونسکی، هافبک اهل کرواسی، شرایط را بر این بازیکن جویای نام سخت کرد.

پورعلی با حضور پوستونسکی کمتر فرصت به میدان رفتن پیدا کرده و حتی در بازی مقابل فولاد که به نظر می‌رسید با اخراج هافبک کروات، دراگان او را به زمین بفرستد، سرمربی تراکتوری‌ها از مهدی شیری در پست هافبک وسط استفاده کرد؛ موضوعی که البته انتقاداتی هم در پی داشت.

با این حال اسکوچیچ، پورعلی را در دیدار مقابل روشن تاجیکستان به زمین فرستاد تا یک بازیکن آینده‌دار و با کیفیت به اسکواد تراکتوری‌ها اضافه شود و این چنین اصطلاحا عمق ترکیب قرمزپوشان تبریزی بیشتر بشود.

صدالبته اسکوچیچ هم در میدان دادن به بازیکنان جوان راه و روش سایر مربیان خارجی را دنبال می‌کند. او هم مثل گاریدو عقیده دارد فرصت را نباید به کسی هدیه داد، بلکه خود بازیکن است که باید فرصت را از دستان مربی بقاپد‌.

حالا با ورود پورعلی به ترکیب تراکتور، او با امیدواری بیشتری در تمرینات حضور دارد. اگرچه با حضور دو هافبک تراز اول (آلوز و پوستونسکی) کار او برای رخنه به ترکیب اصلی واقعا دشوار است.

دیدگاه‌ها