کد خبر : 2079557 | 04 آبان 1403 ساعت 23:30 | 12.5K بازدید | 30 دیدگاه

تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام شد

با اعلام مسئول مسابقات لیگ برتر بازی سوپرجام در دی‌ماه برگزار خواهد شد.

تاریخ برگزاری سوپرجام اعلام شد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول مسابقات لیگ برتر، درباره برگزاری بازی سوپرجام بین تیم‌های پرسپولیس (قهرمان لیگ برتر) و سپاهان (قهرمان جام حذفی) گفت:
«حدفاصل پایان نیمه فصل اول و آغاز نیم فصل دوم بازی سوپرجام را خواهیم داشت. در کشورهای مختلف اینطور است که بازی سوپرجام در همان شروع فصل به عنوان یک بازی سمبلیک برگزار می‌شود و ما هم قصد داشتیم ابتدای فصل این بازی را برگزار کنیم اما با بازی سپاهان در پلی آف لیگ نخبگان همزمان شد.»

او در این باره افزود:
«انشاالله این بازی که بین سپاهان و پرسپولیس خواهد بود را قبل از شروع نیم فصل دوم برگزار خواهیم کرد. نیم فصل اول 13دی تمام می‌شود و تا قبل از آغاز نیم فصل دوم سوپرجام را خواهیم داشت.»

روشنک درباره محل برگزاری سوپرجام گفت:
«احتمالا این بازی در خارج از تهران برگزار می‌شود چرا که باید در شهر بی‌طرف انجام شود. اراک، کرمان، مشهد و یکی دو شهر دیگر گزینه‌های میزبانی این بازی هستند.»

وی تاریخ احتمالی این بازی را هم اعلام کرد:
«با توجه به اینکه به دلیل تعطیلات موقت لیگ فاصله بین هفته‌های دهم و یازدهم زیاد است ما سعی کردیم مدت تعطیلات نیم فصل را کمتر کنیم که احتمالا حدود 20 روز باشد. تاریخ قطعی نمی‌توانم اعلام کنم ولی احتمال دارد در روز 28 دی سوپرجام را برگزار کنیم.»

دیدگاه‌ها