کد خبر : 2079542 | 04 آبان 1403 ساعت 22:38 | 6.8K بازدید | 7 دیدگاه

مربی ملوان روی تیمش تعصب دارد

پیروانی: همکار عزیز کجایش پنالتی بود!

امیرحسین پیروانی درباره دیدار با ملوان و حواشی تیم مس صحبت کرد.

پیروانی: همکار عزیز کجایش پنالتی بود!

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین پیروانی، سرمربی موقت تیم فوتبال مس رفسنجان، بعد از تساوی مقابل ملوان درباره شرایط این مسابقه و حواشی که در تیم مس ایجاد شده است صحبت کرد.

سرمربی مس رفسنجان در ابتدا عنوان کرد: خداقوت به هر دو تیم، فوتبال جدا از هر مسئله‌ای زیبایی خاص خود را دارد، امروز برای من خاطره خیلی خوبی مرور شد، بازیکنانی که در 6.7 سال پیش عضو تیم ملی جوانان بودند و به جام جهانی صعود کردند امروز در قالب تیم ملوان بودند، امید نورافکن، رضا جعفری جز بازیکنان تاثیرگذار ملوان هستند، دیدن آنها خاطره شیرینی برای من بود.

امیرحسین پیروانی درباره شرایط مسابقه گفت: هر دو تیم سعی کردند از داشته‌های خود به بهترین شکل استفاده کنند، می‌دانستیم ملوان عمق دفاع ما را هدف می‌گیرد و با بازیکنانی که دارند فضای خالی پشت دفاع ما را هدف قرار دهند که به خوبی نقطه قوت آنها را کنترل کردیم و فضا ندادیم.

سرمربی موقت مس رفسنجان درباره شرایط این تیم گفت: بازیکنان تیم ما باشرف بازی کردند، نمی‌دانید چه شرایط سختی را تجربه کردیم، نه از لحاظ حاشیه، بازیکن ما کارت قرمز دریافت کرده بود، جولانی را نداشتیم، نصیری و میثم تیموری غایب بودند و این جابجایی که ما اجبارا انجام دادیم و بازیکنان را در پست غیر تخصصی گذاشتیم خیلی خوب و با مسئولیت بازی کردند، اگر عدالت رعایت می‌شد مساوی نتیجه عادلانه‌ای نبود و ما باید پیروز می‌شدیم، در نیمه دوم حملات ما ادامه دار بود و بعد از آن یک صحنه پنالتی اتفاق افتاد، به نظر من داوران باشرف هستند اما هرچه فیلم بازی را نگاه کردیم به هیچ عنوان دستی که مدافع ما با بازیکن حریف برخورد کرد پنالتی نبود، برای ما تلخ است که سه امتیاز به این شکل از بین برود.

پیروانی در ادامه گفت: کیفیت بازیکنان بعد از آن اتفاقاتی که در تیم ما افتاد امیدوارکننده بود، اگر کیفیتی که در این مسابقه ارائه کردند در بازی‌های دیگر هم به نمایش بگذارند نتیجه لازم را تا نیم فصل مسابقات کسب خواهیم کرد.

ویدئو: 356809

او در واکنش به صحبت‌های برزگر مربی تیم ملوان واکنش نشان داد و گفت: مربی‌ها روی تیم خود تعصب دارند و نظر آنها محترم است اما چیزی که واقعیت دارد این است که تیم ما بهتر بود و موقعیت‌های نزدیک به گل بیشتری داشت، من از همکار عزیزم خواهش می‌کنم پنالتی که به دست آورند را یک بار دیگر نگاه کند.

یکی دیگر از خبرنگاران درباره حواشی که بین دو بازیکن مس ایجاد شده بود سوال پرسید و پیروانی در پاسخ گفت: من این حواشی که می‌گویید را قبول ندارم، ممکن است دو بازیکن روی یک صحنه با یکدیگر بحث داشته باشند اما همان بازیکنان در بین نیمه و زمان ورود به زمین دست همدیگر را فشردند، بچه‌ها اگر نسبت به یکدیگر اعتراضی دارند و آستانه صبرشان کم می‌شود طبیعی است اما به آن شکلی که شما می‌گویید نیست.

او در ادامه گفت: سپاستین اسپاهیو بازیکن خیلی خوبی است و در تیم ملی کشورش بازی می‌کند، او در ابتدا که اتفاقی رقم خورد متوجه نشد و بعد از آنکه با هم صحبت کردیم متوجه شد که هیچ مشکل خاصی نیست، در کل این مسائل جزئی از فوتبال است.

پیروانی در نهایت درباره موقعیت‌هایی که از دست می‌دهند گفت: اگر یک تیم ایجاد موقعیت نکند و به محوطه حریف نزدیک نشود این تیم از لحاظ تاکتیکی ضعف دارد و اگر موقعیت‌ها از دست می‌رود به مسائل ذهنی برمی‌گردد، تیم ما از شوکی که وارد شده بود رها شده و حالا آمادگی بیشتری برای بازی‌های بعد دارد.

دیدگاه‌ها