کد خبر : 2079531 | 04 آبان 1403 ساعت 22:04 | 57.4K بازدید | 94 دیدگاه

عذرخواهی استقلال از خیبر در پی پوستر جنجالی

باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای، اشتباه رخ داده در طراحی پوستر بازی با خیبر را اصلاح و عذرخواهی کرد.

عذرخواهی استقلال از خیبر در پی پوستر جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال عصر امروز و در پوستر روز قبل از دیدار با خیبر، تصویری از گائل کاکوتا را منتشر کرد که افسار اسبی را به دست دارد و در پشت سر او نیز عکسی از قلعه معروف فلک الافلاک لرستان طراحی شده است.

اما نکته مهم در این پوستر، یک اشتباه عجیب در استفاده از لوگو باشگاه خیبر خرم آباد بود که سبب گردید نام باشگاه لرستانی مخدوش شود که این موضوع اعتراض مالک خیبر را نیز به دنبال داشت.

در پی وایرال شدن پوستر استقلال در فضای مجازی، این باشگاه اطلاعیه‌ای را صادر و بابت اشتباه رخ داده، از هواداران خیبر و مردم استان لرستان عذرخواهی کرد. در متن این اطلاعیه آمده است:

در پوستر طراحی شده برای دیدار خیبر خرم آباد و استقلال، به علت اشتباه نرم افزاری، فونت به کار رفته در لوگوی باشگاه محترم خیبر خرم آباد اشتباه درج شده، که از این بابت صمیمانه از هواداران فهیم باشگاه خیبر خرم آباد و مردم شریف خرم آباد پوزش می‌طلبیم.

باشگاه استقلال ضمن عذرخواهی از اشتباه صورت گرفته به هواداران محترم و فهیم خیبر خرم آباد اطمینان خاطر می‌دهد اتفاق رخ صرفا یک اشتباه سهوی و نرم افزاری بوده و بر همین اساس وظیفه خود می‌دانیم به علت این اتفاق از عموم هواداران و مدیران محترم باشگاه خیبرخرم آباد عذرخواهی نمائیم.

بی شک در میهمان نوازی و خونگرمی مردم عزیز خرم آباد هیچ تردیدی نیست و همچنان رابطه صمیمانه و دوستانه‌ای بر پایه احترام میان دو باشگاه استقلال و خیبر خرم آباد وجود دارد.

دیدگاه‌ها