کد خبر : 2079522 | 05 آبان 1403 ساعت 03:02 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

آبادانی‌ها فقط یک دلخوشی دارند و آن فوتبال است

از آقای پزشکیان کمک می‌خواهم!

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان معتقد است باید هر چه زودتر شرایط برای حضور دوباره این تیم در لیگ برتر فراهم شود.

از آقای پزشکیان کمک می‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در گفتگویی با برنامه رادیویی ۴۴۲ در رادیو جوان صحبت کرد و درباره شرایط مسابقات لیگ یک در این فصل گفت: به دلیل اینکه امسال بازی‌ها فشرده شده و در جدول هشت تیم برتر فقط ۱ امتیاز فاصله دارند و من خودم در این مدت که لیگ یک بودم واقعا باید بگویم سخت‌ترین دوره بوده. به غیر از ۳-۴ تیم، همه باشگاه‌ها شانس صعود دارند.

او ادامه داد: خوشبختانه مسابقات لیگ یک خیلی منظم برگزار می‌شود و نظم و انضباط خاصی دارد که باید از آقای بهاروند و فراهانی به عنوان افراد فعال در سازمان لیگ تشکر دارم. الان برنامه بازی ما تا یک ماه آینده مشخص شده و می‌دانیم سفرهای‌ تیم ما چگونه است و حس می‌کنم کم کم داریم کیفیت لیگ یک را به لیگ برتر نزدیک می‌کنیم و استانداردها در امسال به یکدیگر روز به روز نزدیک می‌شود.

کمالوند در اشاره به شرایط متفاوت تیم‌های نفتی پس از صعود به لیگ برتر توضیح داد: این مشکل وجود دارد و بند قانونی و مصوبه مجلس همین است که می‌بینید و وزارتخانه بعد از آن وقتی تیم به لیگ برتر می‌آید، نمی‌تواند هزینه کند و با اینکه تلخ است سقوط به لیگ یک اما بازهم به تیم کمک می‌کند. از مسئولان واقعا تشکر می‌کنم چون صنعت نفت تا اینجا هیچ مشکلی نداشته و امیدوار هستم راهکاری توسط مسئولان اندیشیده شود تا مشکلات ما برای بعد از صعود با حضور دکتر پزشکیان در راس دولت برطرف شود. وزارت صنایع ۱۲ تیم در لیگ برتر دارد و راحت هزینه می‌کند اما ما که تحت نظر وزارت نفت هستیم حق نداریم.

2019179

او اضافه کرد: اگر غیر قانونی است برای وزارت صنایع هم لحاظ شود، نه اینکه آنها در بهترین شرایط باشند. الان تمام منابع نفتی و گازی متعلق به استان خوزستان است و فوتبال خوزستان روی گنج خوابیده اما حق استفاده از آن ندارد. با تمام مشکلات آب و هوایی، گرما در شش ماه اول و گرد و غبار در شش ماه دوم، تیم‌های خوزستانی همه دلخوشی مردم هستند و دیدید که وقتی صنعت نفت آبادان برنده می‌شود چگونه شهر خوشحال هستند. کودک ۶-۷ ساله، جوان و نوجوانان، پیرمرد و پیرزن همگی مشکلات خودشان را فراموش می‌کنند و وقتی این تیم تنها دلخوشی این شهر است کاش بهتر با آن‌ برخورد شود.

کمالوند در پایان تاکید کرد: من در تیم های پرطرفدار بودم و سالیان سال در همه آن‌ها از تراکتور و استقلال تا نفت مسجدسلیمان و شاهین بوشهر کار کردم اما آبادان با همه آن‌ها فرق می‌کند. در بقیه شهرها به غیر از فوتبال هزار و یک تفریح دارید اما مردم آبادان هیچ چیز ندارد که مردم با آن خوش باشند.

دیدگاه‌ها