کد خبر : 2079520 | 04 آبان 1403 ساعت 21:26 | 8.2K بازدید | 9 دیدگاه

وظیفه‌ات در میلان را می‌دانی؟

پست جدید زلاتان که میلانی‌ها را عصبانی کرد

زلاتان ابراهیموویچ نام جدیدی برای خود انتخاب کرد، درست در زمانی که تعویق بازی میلان برابر بولونیا تایید شد. این مسئله بازخورد خوبی میان هواداران نداشت.

پست جدید زلاتان که میلانی‌ها را عصبانی کرد

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان ابراهیموویچ عکسی را در اینستاگرام منتشر کرد و خود را «فونزی» نامید، که این پست تقریباً همزمان با تأیید تعویق بازی میلان در برابر بولونیا در عصر جمعه منتشر شد.

ابراهیموویچ که یک ژاکت یقه‌دار و یک کاپشن چرم به تن داشت، به شخصیت محبوبی که هنری وینکلر در کمدی معروف آمریکایی «روزهای خوب» ایفا کرده بود، اشاره کرد. این شخصیت که به «فونز» نیز معروف است، در اوج محبوبیت برنامه به عنوان «نماد خونسردی» شناخته می‌شد.

زمان‌بندی پست ابراهیموویچ، طرفداران را سردرگم و ناامید کرده است. تأیید تعویق بازی میلان و بولونیا تقریباً همزمان با پست ابراهیموویچ منتشر شد، که باعث شد برخی از طرفداران به او بگویند: «نمی‌دانم آیا می‌دانی یا نه، اما بازی بولونیا-میلان لغو شده است.»

برخی دیگر از زمان‌بندی پست اینستاگرامی خنده‌شان گرفته بود و یکی از طرفداران نوشت: «زمان‌بندی بی‌نقص.»

2100131

با این حال، برخی دیگر پست را کمتر سرگرم‌کننده یافتند و برخی از هواداران به ابراهیموویچ توهین‌هایی نظیر «احمق» کردند، در حالی که دیگران از او پرسیدند آیا می‌داند نقش او در میلان چیست؟

دیدگاه‌ها