کد خبر : 2079508 | 05 آبان 1403 ساعت 04:18 | 2.5K بازدید | 1 دیدگاه

به رحمتی بابت تشکیل یک تیم خوب تبریک می‌گویم

فاطمی: حالا یزد می‌تواند از هر تیمی میزبانی کند

سرپرست چادرملو می‌گوید که آنها از ابتدای فصل نیز می‌دانستند که بازی دشواری را برابر هوادار در پیش خواهند داشت.

فاطمی: حالا یزد می‌تواند از هر تیمی میزبانی کند

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو در ادامه پیروزی‌های ناپلئونی و یک بر صفری خود، موفق شد در دیداری نزدیک و دشوار، با یک گل از سد هوادار عبور کند تا با کسب چهارده امتیاز، به رتبه پنجم جدول رده‌بندی صعود کند.

فراز فاطمی، سرپرست چادرملو پس از پیروزی برابر هوادار گفت: بازی بسیار سنگین و نزدیکی بود. از اوایل هفته گذشته و پس از بازی با خیبر، آقای اخباری بارها به بازیکنان تأکید داشتند که این بازی دشوار خواهد بود. خدا را شکر توانستیم تیم خوب و پرتلاش هوادار را شکست داده و سه امتیاز را کسب کنیم. همچنین تبریک ویژه‌ای دارم برای آقای رحمتی، دوست عزیزم، که تیم جوان و پرتلاش هوادار را به خوبی هدایت کرده‌اند. این پیروزی را به هواداران پرشور استان یزد که همیشه حامی ما بوده‌اند، تقدیم می‌کنیم.

وی درخصوص حمایت‌ها در استان یزد گفت: بیش از ۲۰ سال است که تیمی از استان یزد در لیگ برتر نداشته و بنابراین از نظر زیرساخت‌ها نیاز به تقویت داشت. خوشبختانه با کمک مسئولین، مدیران ارشد چادرملو و استاندار محترم، توانستیم ورزشگاه را برای میزبانی در لیگ برتر آماده کنیم. اکنون شرایط زیرساختی تیم به حدی است که می‌توانیم به خوبی از همه تیم‌های لیگ برتر میزبانی کنیم.

سرپرست چادرملو درخصوص نتایج موفق تیم با هدایت اخباری گفت: آقای اخباری از مربیان باتجربه و حرفه‌ای هستند که وقت بسیاری برای تیم می‌گذارند. من از نزدیک شاهد تلاش شبانه‌روزی ایشان هستم تا ایده‌ها و برنامه‌های خود را به بازیکنان منتقل کنند. خدا را شکر، نتیجه این تلاش‌ها ایجاد همدلی و هماهنگی بسیار خوب در تیم است که به کسب نتایج مطلوب منجر شده است. امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.

فاطمی در پایان و درخصوص هدف‌گذاری باشگاه برای امسال گفت: هدف باشگاه و تمام تلاش مجموعه تیم ان‌شاءالله کسب رتبه‌ای تک‌رقمی در لیگ برتر است و بتوانیم خودمان را به لیگ برتر ثابت کنیم و ان‌شاءالله برای سال‌های آینده، هدف‌های بزرگتری را دنبال کنیم.

دیدگاه‌ها