کد خبر : 2079501 | 04 آبان 1403 ساعت 20:47 | 7.1K بازدید | 9 دیدگاه

حرمت صاحبخانه و نان و نمک نگه دارید

عصبانیت عجیب نیما نکیسا در جایگاه ویژه!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ناراحت از شکست تیمش مقابل گل‌گهر در جایگاه ویژه عصبانی شد.

عصبانیت عجیب نیما نکیسا در جایگاه ویژه!

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن امروز در هفته نهم لیگ برتر یک شکست خانگی تلخ را مقابل گل‌گهر سیرجان تجربه کرد؛ باخت دو گله در ورزشگاه فولادشهر اتفاقی نبود که هواداران ذوب‌آهن از آن راضی باشند و اعضای تیم نیز بابت این مساله بسیار ناراحت بودند.

در این بین یکی از اتفاقات عجیب در جایگاه شیشه‌ای ورزشگاه فولادشهر رقم خورد؛ جایی که نیما نکیسا در ثانیه های پایانی بازی و زمانی که بشدت از شکست تیمش ناراحت بود، به بیان جملاتی عجیب پرداخت.

مدیرعامل ذوب‌آهن در حالی که در جایگاه ویژه ورزشگاه قدم می‌زد، ظاهرا از یکی از حاضران در جایگاه ناراحت شده، باعصبانیت جملاتی را بر زبان می‌آورد.

نکیسا در حال راه رفتن عصبی و با صدای بلند در جایگاه گفت: «گل دوم را خوردیم، منتظر است سوت زده شود، برود پیش تماشاچی‌ها! حرمت صاحبخانه و نان و نمک نگه دارید!»

در این وضع یکی از نزدیکان نکیسا از او خواست حرفی نزند که باعث ایجاد حاشیه برای ذوب‌آهن شود که عصبانیت او را تشدید کرد. نکیسا ادامه داد: «هیچی نگوییم که حاشیه نشود؟ به درک که حاشیه می‌شود! 30 سال فحش خوردم، دو سال دیگر هم روی آن! آدم به حرمت یک سری چیزها دشمنی‌اش را علنی نمی‌کند!»

دیدگاه‌ها