کد خبر : 2079496 | 04 آبان 1403 ساعت 20:46 | 7.8K بازدید | 5 دیدگاه

شانس گلزنی و برد داشتیم؛

بوژوویچ: همین حالا هم در آسیا هستیم!

سرمربی استقلال خوزستان معتقد است شانس کسب پیروزی مقابل نساجی هم داشتند.

بوژوویچ: همین حالا هم در آسیا هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، میودراگ بوژوویچ پس از تساوی خارج از خانه استقلال خوزستان مقابل نساجی عنوان کرد: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم، باید از دست اندرکاران استادیوم تشکر کنم، چراکه زمین کیفیت بالایی داشت و این مسئله موجب شد بازی با کیفیتی از هر دو تیم ببینیم.

او ادامه داد: نساجی تیم قابل احترامی است که فوتبال خوبی ارائه می‌کند و امشب کسب امتیاز برای هر دو تیم مهم بود. در این زمین خیلی مهم است که شما بازنده به رختکن نروید.

سرمربی استقلال خوزستان درباره موقعیت‌های خطرناکی که تیمش در این بازی داشت، ابراز کرد: ما شانس‌های گلزنی زیادی داشتیم که می‌توانستیم در لحظاتی به گل برسیم. جا دارد از بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم به دلیل بازی با کیفیت و فیر پلی تشکر کنم.

بوژوویچ درباره صحنه‌های مشکوک به پنالتی برای نساجی اظهار کرد: نمی‌دانم درباره کدام صحنه صحبت می‌کنید، اما جا دارد از تیم داوری به دلیل قضاوت خوبی که انجام دادند، تشکر کنم. در هر مسابقه امکان دارد که داوران پنالتی بگیرند یا نه.

2100085

او در خصوص رضایت تمام هواداران استقلال خوزستان از عملکرد تیمش در این مسابقه و فصل جاری و امیدواری برای کسب سهمیه آسیایی در سال آینده گفت: از همه ممنونم. از ابتدا که وارد این تیم شدم، گفتم که در حال شکل گرفتن هستیم. ما و کادر فنی و مدیریتی محترم باشگاه سعی داریم تا تیم را در حالت رشد و سطح ایده‌آل قرار بدهیم. در حال حاضر هم در آسیا هستیم و هیچ مشکلی با آن نداریم!

دیدگاه‌ها