کد خبر : 2079481 | 04 آبان 1403 ساعت 20:06 | 2.7K بازدید | 15 دیدگاه

ادامه روزهای خوب دروازه‌بان باتجربه سیرجانی‌ها

سیو اخباری، مهم‌ترین عامل برد مهم گل‌گهر

دروازه‌بان باتجربه گل‌گهر با سیوی تماشایی در دقایق پایانی بازی با ذوب‌آهن برد تیمش را حفظ کرد.

سیو اخباری، مهم‌ترین عامل برد مهم گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری دروازه‌بان گل‌گهر که در فصل جاری نمایش‌های مناسبی در ترکیب تیمش داشته و به خوبی توانسته از دروازه سیرجانی‌ها در بازی‌های مختلف محافظت کند، در بازی امروز مقابل ذوب‌آهن هم تاثیرگذار بود.

اخباری جدا از اینکه در اکثر دقایق بازی گل‌گهر و ذوب‌آهن مطمئن نشان داد و با خروج‌ها و شروع مجددهای خود آمادگی‌اش را نشان داد، اوج هنرمندی خود را در دقیقه 85 به اجرا گذاشت. جایی که بهترین فرصت گلزنی ذوب‌آهن را به سختی و به شکلی زیبا بی‌نتیجه گذاشت.

در دقیقه 85 و در شرایطی که گل‌گهر یک بر صفر از حریف پیش بود، ارسال خطرناک رامتین سلیمان‌زاده روی دروازه با ضربه سر محسن آذرباد همراه شد. در حالی که هواداران ذوب‌آهن به خیال گل تساوی از جای خود بلند شدند اما اخباری با شیرجه‌ای تماشایی به گوشه دروازه و با استفاده از دست‌های کشیده خود در لحظه آخر مانع از ورود توپ به دروازه شد.

ویدئو: 356771

سیو دیدنی اخباری در دقایق پایانی در شرایطی رخ داد که اگر این توپ به گل تبدیل می‌شد ، بعید بود گل‌گهر به گل دوم برسد و احتمالا سیرجانی‌ها برد را از دست می‌دادند. گلر باتجربه گل‌گهر اما با این مهار خوب تاثیرگذاری ویژه‌ خود در پیروزی و کسب سه امتیاز ارزشمند در میدان سخت اصفهان را نمایش داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر هم ادامه بدهد.

دیدگاه‌ها