کد خبر : 2079474 | 04 آبان 1403 ساعت 19:28 | 17.3K بازدید | 22 دیدگاه

گارسیا تمرین نکرد

غیبت یک بازیکن بارسا برای ال‌کلاسیکو قطعی شد

بارسلونا در تمرین امروز خود بدون اریک گارسیا کار کرد و غیبت او برای دیدار مقابل رئال مادرید قطعی شد.

غیبت یک بازیکن بارسا برای ال‌کلاسیکو قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، اسپورت نوشت، بارسا در هفته‌های اخیر به تدریج چند مصدوم خود را مثل دی یونگ و گاوی ریکاوری کرده، اما ظهر امروز غیبت یک بازیکن برای ال کلاسیکو تأیید شد. اریک گارسیا که به دلیل مشکلات در ناحیه کشاله ران نتوانسته بود در برابر بایرن مونیخ بازی کند، در تمرین امروز با تیم حضور نداشت و بنابراین در لیست بازیکنان دعوت شده هانسی فلیک برای بازی در برنابئو نخواهد بود. سرمربی آلمانی گزینه‌های کمی در پست مدافع مرکزی دارد.

اریک گارسیا همچنین بازی لیگ قهرمانان را از دست داده بود و کادر فنی نمی‌خواهد ریسک کند و به همین دلیل او را تحت فشار قرار نخواهد داد. بارسا همچنان آرائوخو و کریستنسن را در خط دفاعی ندارد، بنابراین به طور قطع زوج پائو کوبارسی و اینیگو مارتینز، در قلب دفاع بازی خواهند کرد که در چند بازی اخیر به خوبی با هم هماهنگ شده‌اند و عملکرد خوبی داشته‌اند. اگر لازم باشد، کنده نیز می‌تواند به مرکز دفاع برود تا هکتور فورنت به دفاع کناری منتقل شود.

فلیک مجبور بوده با مشکلات بدنی بسیاری از بازیکنان در خط دفاع و میانه میدان کنار بیاید، اما خبر خوب برای او بازیگشت دی یونگ، فرمین لوپز، گاوی و دنی اولمو برای بازی فرداست.

در خط حمله نیز تیم به طور کامل آماده است. بارسا امیدوار است که در طول ماه نوامبر کریستنسن و آرائوخو را داشته باشد تا تقریباً با یک فهرست کامل به نیم فصل دوم برسد.

دیدگاه‌ها