کد خبر : 2079461 | 04 آبان 1403 ساعت 18:49 | 3.4K بازدید | 15 دیدگاه

پیولی بعد از استقلال به رونالدو استراحت داد

پس از جدال برابر استقلال، نام رونالدو در لیست دیدار النصر برابر الخلود قرار ندارد.

پیولی بعد از استقلال به رونالدو استراحت داد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته هشتم رقابت‌های لیگ حرفه‌ای عربستان، تیم‌های النصر و الخلود در ورزشگاه شاهزاده عبدالله به مصاف هم می‌روند.

بولت سپاهاننکته جالب درخصوص این دیدار، یک تغییر مهم در ترکیب النصر نسبت به بازی قبل برابر استقلال است جایی که استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی تصمیم گرفته تا در این مسابقه به فوق ستاره پرتغالی تیمش استراحت بدهد.

بولت سپاهانالنصر که دو دیدار مهم برابر التعاون و الهلال را نیز در پیش دارد، در بازی امروز بدون رونالدو به مصاف الخلود رفته است و پیولی امیدوار به کسب هفتمین پیروزی متوالی است.

بولت سپاهانبنتو، گلر برزیلی النصر در این مسابقه نیز از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفته است. سلطان الغنام که برابر استقلال نتوانست به میدان برود، کاملا از بند مصدومیت خارج شده و در سمت راست به میدان می‌رود. أیمن یحیی نیز که برابر استقلال محروم بود، در پست غیرتخصصی دفاع چپ بازی می‌کند.

بولت سپاهاندر مرکز خط دفاعی نیز گلزن النصر مقابل نماینده ایران بازی می‌کند. آیمریک لاپورت پس از گل حساسی که در دقایق پایانی مسابقه وارد دروازه حسینی کرد، به همراه علی لاجامی‌ که او نیز مقابل استقلال حضور نداشت، در خط دفاعی انجام وظیفه می‌کنند.

بولت سپاهانعبدالله الخیبری به همراه اوتاویو مونتیرو در مرکز زمین حضور دارند و مارسلو بروزوویچ نیز که دوندگی زیادی برابر شاگردان بختیاری زاده داشت، در این مسابقه استراحت می‌کند. جلوتر از آنها نیز سادیو مانه به کار گرفته شده است.

بولت سپاهانوینگر النصر در سمت راست آنجلو است و در سمت چپ نیز فرصت به عبدالرحمن غریب رسیده است. اندرسون تالیسکا نیز که مسابقه قبل از اواسط نیمه دوم به میدان آمد، امروز در نقش مهاجم برای تیمش بازی می‌کند.

2100003

دیدگاه‌ها