کد خبر : 2079443 | 04 آبان 1403 ساعت 20:09 | 4.4K بازدید | 17 دیدگاه

بازهم گل سه امتیازی حبیبی نژاد؛

هوادار ۰ - ۱ چادرملو :تولد و پنجمی یکی شد!

هوادار در یک بازی نفسگیر مقابل چادرملو شکست خورد تا یک ناکامی دیگر در خانه برای‌شان به ثبت برسد.

هوادار ۰ - ۱ چادرملو :تولد و پنجمی یکی شد!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از بازی‌های هفته نهم لیگ برتر، هوادار تهران در ورزشگاه پاس قوامین میزبان چادرملو اردکان بود‌ که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان به پایان رسید.

ویدئو: 356762

باتوجه به اینکه هوادار با ۴ امتیاز در قعر جدول قرار گرفته و شرایط حساسی دارد آنها نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز خانگی این بازی داشتند و در بازی موقعیت‌های خوبی را نیز خلق کردند اما درخشش دروازه‌بان چادرملو مانع گلزنی آنها شد.

در حالی که در نیمه دوم، بازی متعادل دنبال می‌شد، هوادار روی اشتباه مدافعانش دروازه خود را باز شده دید تا در آستانه یک شکست دیگر قرار بگیرد. ارسال رضا محمودآبادی از روی نقطه کرنر در حالی که مدافعان بنفش پوش در یارگیری اشتباه کرده بودند، بدون هیچ مزاحمتی روی سر هادی حبیب نژاد نشست تا شماره ۱۰ چادرملو با یک ضربه سر دقیق گل نخستین تیمش و بازی را به ثمر برساند.

بعد از آن تلاش‌های هوادار برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و بهترین موقعیت این تیم که تک به تک علی فتحی بود نیز توسط ادسون ماردن مهار شد. چادرملو نیز در میان حملات هوادار خود را به محوطه حریف نزدیک می‌کرد و علی خدادادی یک بار تیرک دروازه محمدجواد کیا را به لرزه درآورد.

در نهایت این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود چادرملو به پایان رسید تا شاگردان سعید اخباری به چهارمین پیروزی خود برسند و ۱۴ امتیازی بشوند. هوادار نیز که پنجمین شکست خود را تجربه کرد با پنج باخت و چهار مساوی و بدون برد در رده شانزدهم جدول قرار گرفته است و شرایط بسیار بدی را در جدول تجربه می‌کند.

هادی حبیبی نژاد زننده تک گل چادرملو بعد از گلزنی با گذاشتن توپ زیر لباسش خبر از تولد فرزندش داد تا به این شکل سه امتیاز ارزشمند هوادار و پنجمی موقت این تیم با این اتفاق خوش برای مهاجم اردکانی‌ها همزمان شود.


لیگ برتر ایرانهفته نهم لیگ برتر/ جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۸/ ورزشگاه پاس قوامین/

داور: کوپال ناظمی کمک‌ها: امیررضا آشورماهانی، علیرضا ممبنی، مهدی جبرئیلی ناظر: امیربهرام حسینی


ترکیب هوادار: 
محمدجواد کیا، محمدعرفان معصومی، ابوالفضل اعلایی، میثم تهی‌دست، صائب محبی، مهدی گودرزی، مصطفی احمدی، سیدمحمد ستاری، محمد دیندار (۴۶-پیمان رنجبری)، محمدحسین زواری و حسین مهربان

ترکیب چادرملو:
ادسون ماردن، سیروس صادقیان، علی طاهران، هادی حبیبی نژاد (۸۸-والاس آلمیدا)، رضا محمودآبادی (۶۳-سعید محمدی فر)، علی خدادادی، علی یحیی زاده (۶۳- علاء الدین یاسین دالی)، محمد پاپی (۷۵-سیلوا گنسالس)، محمدمهدی احمدی، ویکتور ماتئوس و متئوس سانتوس (۴۶-محمدرضا مسلمی)

2100008

توپ گلشرح گل:

هوادار صفر- چادرملو یک (دقیقه ۵۷: هادی حبیبی نژاد): ارسال رضا محمود آبادی از نقطه کرنر در میان یارگیری اشتباه و غفلت مدافعان هوادار به سادگی روی سر حبیبی نژاد نشست و او با ضربه سر گل زد.

ویدئو: 356766

بولت پرسپولیسلحظات حساس:

دقیقه ۴: فرصت عالی برای چادرملو که متئوس سانتوس در شرایطی دروازه خالی را شوت زد و کیا خود را به توپ رساند.

دقیقه ۲۵: فرصت خطرناک برای هوادار روی ارسال ضربه ایستگاهی که ادسون ماردن توپ را از دهانه دروازه دور کرد.

دقیقه ۴۴: شوت محمودآبادی در محوطه از کنار دروازه کیا به بیرون رفت‌.

دقیقه ۴۷: ضربه سر پیمان رنجبری از منطقه شش قدم که ادسون ماردن عالی توپ را دور کرد.

دقیقه ۵۲: حرکت نمایشی هادی حبیبی نژاد در محوطه یک موقعیت خوب را برای چادرملو ایجاد کرد و در حالی که دفاع هوادار به هم ریخته بود، محمدجواد کیا با یک فوق واکنش دروازه را نجات داد.

دقیقه ۸۵: فرصت تک به تک برای هوادار که علی فتحی با گام‌های بلند به سمت محوطه حرکت کرد اما ادسون بازهم مانع گل زدن هواداری‌ها شد.

دقیقه ۸۷: شوت فنی علی خدادادی به تیرک افقی دروازه هوادار برخورد کرد.


کارت زردکارت زرد:

محمد ستاری ۱۲

میثم تهیدست ۲۴


بولت مس رفسنجانحواشی:

*در این دیدار همانند بازی قبلی محمدحسین اکبرمنادی در چارچوب دروازه هوادار قرار ندارد و در روز نیمکت نشینی آرشا شکوری، محمدجواد کیا دومین بازی خود را تجربه می‌کند‌.

* داریوش شجاعیان، مهدی ترکمان، مرتضی منصوری و پیمان رنجبری نیز دیگر نیمکت‌نشینان مطرح هوادار هستند.

*مهدی رحمتی امروز به علت محرومیت کنار زمین حضور نخواهد داشت و باید از روی سکوهای پاس قوامین به هدایت تیمش بپردازد.

*در این بازی رضا محمود آبادی برای نخستین بار در ترکیب اصلی چادرملو به میدان می‌رود و به ترکیب برگشته است. 

*علاءالدین دالی بعد از اینکه پنالتی هفته گذشته را از دست داد نیمکت نشین شده است.

*هادی حبیبی نژاد با گذاشتن توپ زیر لباسش در خوشحالی گل خود خبر از پدر شدنش داد.

*وحید فاضلی به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت‌.


جامبهترین بازیکن: ادسون ماردن با چند سیو استثنایی مانع گل شدن موقعیت‌های مسلم گلزنی هوادار شد و یک کلین شیت در شب فوق‌العاده برای او ثبت شد و ستاره بی چون و چرای زمین بود.


بولت ذوب آهناتفاق ویژه: هوادار شرایط سختی را در لیگ امسال تجربه می‌کند و با تحمل پنجمین شکست فصل در رده شانزدهم باقی ماند. از آنطرف چادرملو نتایج خوبی به عنوان تیم تازه لیگ برتری شده گرفته و با ۱۴ امتیاز تحسین برانگیز بوده است.

دیدگاه‌ها