کد خبر : 2079436 | 04 آبان 1403 ساعت 19:00 | 3.1K بازدید | 6 دیدگاه

دو شادی نیمه کاره برای ساکت و قائمشهر

نساجی 0 - 0 استقلال خوزستان: لعنت به پرچم!

دو تیم نساجی مازندران و استقلال خوزستان در یک بازی با دو گل آفساید و یک کارت قرمز، با نتیجه تساوی بدون گل امتیازات را تقسیم کردند.

نساجی 0 - 0 استقلال خوزستان: لعنت به پرچم!

به گزارش "ورزش سه" با اینکه دو تیم نساجی مازندران و استقلال خوزستان به تساوی و تقسیم امتیازات رضایت دادند این دیدار جذاب و نزدیک دنبال شد. شاگردان الهامی در هر نیمه از بازی به وسیله پاکدل یک گل را به ثمر رساندند اما پرچم کمک داور به نشانه آفساید هر دو گل نساجی را مردود اعلام کرد. در طول بازی توپ و میدان در اختیار سرخ پوشان شمالی بود اما موقعیت‌های آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت. جدی‌ترین موقعیت آبی پوشان در وقت‌های اضافه نیمه دوم به دست آمد وقتی نونس با دروازه‌بان نساجی تک به تک شد، اما پیش از ورود او و در قوس محوطه ایوب کلانتری با خریدن یک کارت قرمز و تکل، او را سرنگون کرد تا برای آبی‌ها پنالتی اعلام نشود. ضربه ایستگاهی بیفوما هم راه به دروازه نبرد تا در نهایت این بازی بدون گل به پایان برسد.

نساجی مازندران در هفته دهم میزبان مس رفسنجان است و استقلال خوزستان از پرسپولیس تهران میزبانی می‌کند.


تقویمهفته نهم لیگ برتر: جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
ورزشگاه: شهید وطنی قائمشهر 
سوتداور: مرتضی منصوریان؛ کمک‌ها: هادی طوسی و رضا حیدری؛ داور چهارم: مصطفی بینش؛ ناظر: محمدرضا اکبریان


نساجیترکیب نساجی مازندران:
لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری (تعویضآرمین سهرابیان-61)، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، صابر حردانی (تعویضمحمد مامون-77)، سعید آقایی (تعویضمحمدرضا عباسی-46)، ایوب کلانتری، سیامک نعمتی، منتظر محمد (تعویضحسین زامهران-61)، مرصاد سیفی (تعویضمنصور باقری_83) و حامد پاکدل

سرمربی: ساکت الهامی

2099971

استقلال خوزستانترکیب استقلال خوزستان:
احمد گوهری، آرام عباسی، علی هلیچی، سید محمد حسینی، ابوالفضل کوهی، سبحان پسندیده، اسماعیل بابایی، حامد بحیرایی، امیرمحمد محکم‌کار (تعویضمحمد آبشک-68)، تیوی بیفوما و کاینا نونس

سرمربی: میودراگ بوژوویچ

2099970

کارت زردکارت زرد:

دقیقه ۳۷: تیوی بیفوما

دقیقه ۴۲: امیرحسین سام دلیری

دقیقه 87: امیر محمد هوشمند

دقیقه ۲+۴۵: اسماعیل بابایی 

دقیقه 63: امیر محمد محکم کار

دقیقه ۷۰: آرام عباسی

دقیقه ۷۴: ابوالفضل کوهی


کارت قرمزکارت قرمز:

دقیقه1+90: ایوب کلانتری


کرنومترلحظات حساس:

دقیقه ۲: روی ارسال کرنر ایوب کلانتری، توپ در تیر نزدیک‌تر روی سر هوشمند فرود آمد و بعد از برخورد با بازیکن خوزستان به بیرون رفت. بازیکنان نساجی اعتقاد به خطای پنالتی داشتند ولی داور نقطه کرنر را نشان داد.

2099973

دقیقه ۴: فرار حردانی از جناح راست و ارسال او از روی خط محوطه جریمه، حامد پاکدل را در تیر دورتر نشانه گرفت و او را در موقعیتی عالی قرار داد اما پاکدل نتوانست به توپ ضربه بزند و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱۳: ضربه ایستگاهی برای استقلال خوزستان در پشت محوطه و موقعیت مناسب به دست آمد. بابایی و بیفوما به پشت توپ قرار گرفتند ولی بابایی ضربه را به سمت دروازه نساجی زد و ضربه او بعد از برخورد با نعمتی به آرامی در اختیار پولی قرار گرفت.

دقیقه ۱۵: موقعیت بسیار عالی برای حامد پاکدل در محوطه استقلال با ضربه دقیق او تبدیل به گل شد اما پیش از به ثمر رسیدن گل، پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود.

ویدئو: 356755

دقیقه ۱۷: فرار بیفوما به گوشه چپ محوطه نساجی با پاس دقیق او به نونس روی محوطه شش قدم، بازیکن خوزستان را در موقعیت مناسبی قرار داد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۲۳: حامد پاکدل بعد از برخورد به قصد توپ ربایی از پسندیده در محوطه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه توپ به مرصاد سیفی در پشت محوطه استقلال رسید اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار تیر دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 356756

دقیقه ۲۷: کار ترکیبی نساجی از جناح راست توپ را در گوشه محوطه به سیامک نعمتی رساند ولی ضربه پرقدرت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۳۰: جدی‌ترین موقعیت بازی روی ضربه سنگین پای راست ایوب کلانتری به سمت دروازه خوزستان به دست آمد اما گوهری با واکنشی دیدنی، مانع از باز شدن دروازه شد.

دقیقه ۵۹: ضربه خطا پشت محوطه و در جناح راست برای نساجی به دست آمد. ایوب کلانتری در حالی که همه در انتظار ارسال بودند با یک ضربه مستقیم دروازه گوهری را هدف گرفت اما دروازه‌بان خوزستان توپ را به خوبی برگشت داد.

دقیقه ۶۶: بده و بگیر بین نعمتی و عباسی باعث شد مدافعان استقلال نزدیک محوطه روی او خطا کنند. ایوب کلانتری پشت توپ قرار گرفت اما ضربه زیبای او با واکنش دیدنی گوهری برگشت داده شد.

دقیقه ۶۹: توپ ربایی دیدنی بازیکنان نساجی با ارسال مرصاد سیفی روی خط ۶ قدم و سر حامد پاکدل فرود آمد اما ضربه او به بالای دروازه این موقعیت خطرناک را بر باد داد.

دقیقه ۲+۹۰: بیفوما به سرعت در زمین نساجی و از جناح چپ پا به توپ شد و با یک پاس، فضای خالی مدافعان پیش‌تاخته نساجی را هدف گرفت تا نونس پا به توپ به محوطه برسد و با پولی تک به تک شود. ایوب کلانتری در قوس محوطه جریمه و پیش از ورود نونس به محوطه روی او از پشت با یک تکل خطا کرد تا داور با اعلام ضربه آزاد مستقیم، کلانتری را از بازی اخراج کند. بیفوما پشت توپ قرار گرفت اما ضربه پرقدرت او به شکل خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

ویدئو: 356773

بولت پرسپولیسحاشیه:

* در زمان شروع بازی ورزشگاه وطنی قائمشهر برخلاف همیشه هواداران زیادی را روی سکوها ندارد.

2099952

*در مراسم ابتدایی بازی، یاد و خاطره شهید یحیی سنوار توسط باشگاه نساجی گرامی داشته شد.

*ایوب کلانتری در اولین بازی خود در ترکیب ثابت بازوبند کاپیتانی نساجی را دوباره بر بازو بسته است.

*باشگاه نساجی همچنین مالکیت ایران را بر جزایر سه گانه با چاپ بنری اعلام و تاکید کرد.

*اسماعیل بابایی بازیکن فصل گذشته نساجی در ترکیب ثابت استقلال خوزستان قرار گرفته.

* محمد آبشک بازیکن سابق نساجی به عنوان یار تعویضی برای استقلال خوزستان وارد زمین شد.


بولت سپاهانبهترین بازیکن:

بدون شک احمد گوهری نقش اصلی را در کسب امتیاز برای نماینده خوزستان بازی کرد. گوهری در هر دو نیمه این بازی با واکنش‌های دیدنی خود، بارها کلانتری و مهاجمان نساجی را ناکام گذاشت تا یک کلین شیت دیگر را به نام خود ثبت کند.

2100045

بولت پرسپولیساتفاق ویژه: 
الهامی و شاگردانش در این بازی با انگیزه بالا به میدان رفتند تا اولین سه امتیاز فصل را به دست بیاورند. آنها در هر نیمه موفق به باز کردن دروازه خوزستان شدند اما داور هر دو گل این تیم را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد تا نساجی و الهامی همچنان در حسرت پیروزی بمانند.

2100046

دیدگاه‌ها