کد خبر : 2079434 | 04 آبان 1403 ساعت 17:50 | 2.1K بازدید | 1 دیدگاه

شاگردان مهدی رحمتی: تا سه نشه بازی نشه

تیم فوتبال هوادار که به مرور در حال شکستن طلسم‌های بزرگش در این فصل است، امروز می‌خواهد اولین برد خود را تجربه کند.

شاگردان مهدی رحمتی: تا سه نشه بازی نشه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای اولین روز از هفته نهم لیگ برتر تیم هوادار میزبان چادرملو اردکان خواهد بود. دو تیم فقط یک بار آن هم در جام حذفی سابقه تقابل با یکدیگر را دارند و باید دید اولین مصاف لیگ برتری آنها به چه نتیجه‌ای ختم خواهد شد.

هوادار که در هفته‌های ابتدایی لیگ با مشکل گلزنی روبرو بود، در دو بازی اخیر با مهدی گودرزی و صائب محبی دروازه حریفان خود را باز کرده. آنها با گودرزی در روز باخت 2 بر 1 به استقلال گلزنی کردند ولی با گل محبی توانستند یک امتیاز از شمس آذر بگیرند و حالا امیدوارند که سومین گل به جشن اولین بردشان در فصل جدید ختم شود.

در سمت مقابل هم چادرملو آمار جالبی از خود ثبت کرده است. این تیم با سعید اخباری خط حمله خوبی دارد و بجز مصاف با پرسپولیس، دروازه همه حریفان خود را باز کرده. نکته اینجاست که تیم چادرملو حتی در روز بردش هم بیشتر از یک گل نزده و باید دید امروز چه خواهد کرد.

همه این‌ها باعث شده مصاف امروز شاگردان مهدی رحمتی و سعید اخباری جذابیت‌های خودش را داشته باشد. دو تیمی که شاید شرایطشان در جدول با یکدیگر تفاوت داشته باشد اما انگیزه مشابهی برای پیروزی در این بازی دارند.

دیدگاه‌ها