کد خبر : 2079425 | 04 آبان 1403 ساعت 17:12 | 3.4K بازدید | 2 دیدگاه

پنج تغییر غیرمنتظره؛

ترکیب نساجی مقابل آبی‌ها زیر و رو شد!

نفرات آغاز کننده بازی برای نساجی مقابل استقلال خوزستان از سوی ساکت الهامی مشخص شدند.

ترکیب نساجی مقابل آبی‌ها زیر و رو شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران که یک مسابقه معوقه در این فصل دارد و در هفت دیدار دیگرش در این فصل 4 امتیاز گرفته و شرایط خوبی با حضور در رده پانزدهم جدول لیگ برتر ندارد، امروز برای خروج از بحران و کسب پیروزی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود.

ساکت الهامی برای اینکه تیمش بتواند دوباره به روند پیروزی برگردد، پنج تغییر غیرمنتظره در جمع نفرات اصلی به وجود آورده و البته سه ستاره خود (محمود قائدرحمتی، کوین یامگا و الکساندر مرکل) را به علت آسیب دیدگی در فهرست نفراتش ندارد.

لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، وحید محمدزاده، صابر حردانی، سعید آقایی، ایوب کلانتری، سیامک نعمتی، منتظر محمد، مرصاد سیفی و حامد پاکدل 11 بازیکن آغاز کننده بازی برای نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان هستند.

نساجی مازندران نسبت به دیدار اخیرش در لیگ برتر مقابل ملوان انزلی 5 تغییر در بازی امروز داشته که کوین یامگا، منصور باقری، مهرداد رضایی، محمدرضا حسینی و حسین زامهران جای خود را به سعید آقایی، صابر حردانی، ایوب کلانتری، سیامک نعمتی و منتظر محمد داده‌اند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال خوزستان در چارچوب هفته نُهم لیگ برتر از ساعت 17:45 امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها