کد خبر : 2079419 | 04 آبان 1403 ساعت 16:50 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

سیدمحمد‌ موسوی اینجا بودن را بلد نیست!

سیدمحمد موسوی در جایگاه پنجم بهترین مدافعان لیگ برتر والیبال ایران قرار دارد.

سیدمحمد‌ موسوی اینجا بودن را بلد نیست!

به گزارش "ورزش سه"، با گذشت پنج هفته از لیگ برتر والیبال ایران، آمار و ارقام جالبی از عملکرد بازیکنان مختلف به ثبت رسیده است. یکی از این آمارها به بهترین مدافعان روی تور اختصاص دارد که در آن یوسف کاظمی از تیم مهرگان نور با ۲۱ امتیاز از دفاع در صدر جدول قرار گرفته است. کاظمی با نمایش قابل توجه خود توانسته در این بخش از سایر رقبا پیشی بگیرد و جایگاه نخست را از آن خود کند.

پس از کاظمی، هادی شورکابی، متین احمدی و موعود آقاپور به ترتیب در رتبه‌های دوم تا چهارم قرار دارند و هرکدام با تلاش و هماهنگی در دفاع، سهم زیادی در موفقیت تیم‌های خود ایفا کرده‌اند. این مدافعان با انسجام و دقت در بازی، نقش پررنگی در توقف حملات حریفان داشته‌اند و همچنان به دنبال بهبود عملکرد خود هستند تا بتوانند در رده‌های بالاتری قرار بگیرند.

نکته جالب در این جدول، قرار گرفتن سیدمحمد موسوی، مدافع برجسته تیم فولاد سیرجان، در جایگاه پنجم با ۱۵ امتیاز مستقیم از دفاع است. با توجه به اینکه فولاد سیرجان در هفته اول استراحت داشته، موسوی فرصت کمتری برای افزایش آمار خود داشته است. با این حال، او به عنوان بهترین مدافع ایران، به خوبی توانایی رقابت برای صدر این جدول در هفته‌های آینده را داراست و احتمالاً در ادامه فصل شاهد صعود او در این رده‌بندی خواهیم بود.

دیدگاه‌ها