کد خبر : 2079414 | 04 آبان 1403 ساعت 16:32 | 13.5K بازدید | 24 دیدگاه

دلیل لالیگا برای ساعت غیرمعمول ال‌کلاسیکو مشخص شد

دلیل برگزاری ال‌کلاسیکو در تاریخ فعلی، تصمیم لالیگا برای جلوگیری از همزمان شدن این بازی با مسابقات فرمول یک است!

دلیل لالیگا برای ساعت غیرمعمول ال‌کلاسیکو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک روز به اولین ال کلاسیکوی فصل باقی مانده است و رئال مادرید و بارسلونا در حال آماده‌سازی برای رویارویی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو هستند. تیم مهمان تنها سه روز استراحت پیش از بازی خواهد داشت، در حالی که سفیدپوشان ۲۴ ساعت زودتر (سه‌شنبه) بازی خود را در لیگ قهرمانان اروپا برابر بروسیا دورتموند انجام داده‌اند.

بازی در ساعت ۲۲:۳۰ برگزار خواهد شد، که برای ال‌کلاسیکو تا اندازه‌ای غیرمعمول محسوب می‌شود. دیدارهای رئال مادرید و بارسلونا معمولاً در بعدازظهر شنبه یا یکشنبه شب برگزار می‌شد که به ترجیحات لالیگا بستگی دارد. با این حال، این بار دلیلی برای این تصمیم غیرمعمول وجود دارد.

طبق گزارش موندو دپورتیوو، لالیگا تصمیم گرفت که بازی در روز شنبه و نه یکشنبه برگزار شود تا از تداخل با مسابقه فرمول ۱ گرندپری مکزیک جلوگیری شود. برگزار شدن این دو رویداد به صورت هم‌زمان، به معنای کاهش بیننده برای لالیگا بود.

دازن هر دو رویداد را در اسپانیا پخش خواهد کرد و آنها نیز از این تصمیم لالیگا استقبال می‌کنند. هنوز مشخص نیست که کاهش زمان استراحت تا چه حد بر رئال مادرید یا بارسلونا تأثیر خواهد گذاشت.

2099930

دیدگاه‌ها