کد خبر : 2079405 | 04 آبان 1403 ساعت 15:26 | 10.7K بازدید | 13 دیدگاه

پاسخ پی‌اس‌جی به حکم دادگاه: پول امباپه را نمی‌دهیم!

علیرغم حکم دادگاه مبنی بر محکومیت باشگاه پاری سن ژرمن در پرونده شکایت کیلیان امباپه، این باشگاه قصد ندارد مبلغ ۵۵ میلیون یورو بند وفاداری را به ستاره سابقش پرداخت کند.

پاسخ پی‌اس‌جی به حکم دادگاه: پول امباپه را نمی‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، کمیسیون تجدیدنظر لیگ حرفه‌ای فوتبال فرانسه (LFP) روز جمعه تصمیم خود را در مورد اختلاف مالی بین باشگاه پاری سن ژرمن و ستاره سابقش که به رئال مادرید پیوسته است، اعلام کرد. در این اختلاف، کیلیان امباپه از باشگاه سابق خود ۵۵ میلیون یورو بابت حقوق‌های پرداخت نشده و سایر پاداش‌ها طلب کرده است.
کمیسیون حقوقی ماه گذشته میانجی‌گری بین دو طرف را پیشنهاد داده بود، اما با توجه به رد این پیشنهاد توسط بازیکن، از PSG خواست تا این مبلغ را ظرف یک هفته پرداخت کند.

پی‌اس‌جی به این تصمیم اعتراض کرد. این پرونده در ۱۵ اکتبر بررسی شد. روز جمعه، کمیسیون تجدیدنظر نیز از باشگاه خواست تا این مبلغ را به مهاجم سابق خود پرداخت کند. حالا باشگاه بلافاصله اعلام کرده که از پرداخت این مبلغ خودداری می‌کند و پرونده را به مراجع قضایی دیگر ارجاع می‌دهد.

یک سخنگوی باشگاه پاری سن ژرمن ارجاع پرونده به دیگر دادگاه‌ها و عدم پرداخت مبلغ به امباپه را تأیید کرد و در این مورد گفت: «در حالی که همچنان سعی در یافتن یک راه‌حل دوستانه با بازیکن داریم، از نظر حقوقی و واقعی، بازیکن تعهدات عمومی و خصوصی واضح و مکرری داشته که باشگاه از او می‌خواهد تنها به آنها عمل کند و به مزایای بی‌سابقه‌ای که در طول ۷ سال حضورش در پاریس از باشگاه دریافت کرده، احترام بگذارد.»

2099913

دیدگاه‌ها