کد خبر : 2079392 | 04 آبان 1403 ساعت 14:09 | 7.3K بازدید | 38 دیدگاه

اختلاف در بایرن: کمپانی مربی بازی بزرگ نیست

به نظر می‌رسد که ونسان کمپانی با مخالفانی جدی در باشگاه بایرن مونیخ و در بین مدیران روبرو شده است.

اختلاف در بایرن: کمپانی مربی بازی بزرگ نیست

به گزارش "ورزش سه"، دو شکست متوالی بایرن مونیخ در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر استون ویلا و بارسلونا باعث شده است که این تیم با کسب تنها سه امتیاز از سه بازی در جایگاه بیست و سوم جدول رده‎‌بندی این مسابقات قرار بگیرد و شرایط سختی را تجربه کند.

بایرن در طول چند سال اخیر همیشه در دیدار برابر بارسلونا پیروز میدان بود و شاید کمتر کسی از هواداران این تیم انتظار داشت که در این بازی چنین شکست سختی را متحمل شوند اما شرایط به شکل متفاوتی برای آنها پیش رفت و همین باعث شده است که انتقادهایی از عملکرد کمپانی روی نیمکت این تیم مطرح شود.

روزنامه آلمانی بیلد خبر داده است که بعضی از مدیران بایرن از سبک بازی ریسکی به کار گرفته شده توسط این مربی جوان در این تیم راضی نیستند و معتقد هستند که دلیل اصلی وضعیت فعلی همین موضوع است. آنها باور دارند که استفاده از این سبک بازی خصوصا در دیدارهای بزرگ اروپایی کار را برای بایرن سخت کرده است.

مدیران بایرن به کادر فنی این تیم هشدار داده‌اند که شرایط نمی‌تواند به این شکل ادامه پیدا کند و آنها باید به دنبال پیدا کردن راه حلی جدی باشند. این در حالی است که مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، به صورت جدی مدافع سرمربی این تیم است چون خودش اصرار زیادی به انتخاب او داشت و معتقد است که باید فرصتی بیشتری به کمپانی داده شود اما به نظر می‌رسد که دیگر مدیران این باشگاه چندان با او هم نظر نخواهند بود.

دیدگاه‌ها