کد خبر : 2079391 | 04 آبان 1403 ساعت 13:59 | 11.1K بازدید | 8 دیدگاه

سکوت کاپیتان سیتی شکست: قبول دارم باختم

کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، پس از مدت‎‌ها درباره کورس جنجالی با آداما ترائوره صحبت کرد.

سکوت کاپیتان سیتی شکست: قبول دارم باختم

به گزارش "ورزش سه"، واکر در طول چند سال اخیر همیشه به عنوان یکی از سریع‌ترین بازیکنان شناخته شده است و حتی در ۳۴ سالگی هم کمتر کسی است که بتواند او را از این نظر شکست دهد و همین موضوع به یکی از نقاط قوت کاپیتان منچسترسیتی و این تیم تبدیل شده است.

اما اتفاق جالبی که در جریان دیدار فولام و سیتی در ماه اکتبر رخ داد این بود که رائول خیمنز توپ بلندی را در فضای ایجاد شده برای استفاده بازیکنان تیمش ارسال کرد و آداما ترائوره و واکر به سرعت حرکت به سمت آن را آغاز کردند. با وجود این که ستاره سیتی کمی جلوتر بود اما ترائوره توانست بر او غلبه کند و توپ را به دست آورد، هرچند این توپ در نهایت گل نشد.

2099891

کمتر کسی انتظار چنین صحنه‌ای را داشت و به همین دلیل ویدیوی آن به سرعت در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد. واکر حالا در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اسپورت اظهار داشت: «می‌خواهم این موضوع را تایید کنم که آداما ترائوره توانست من را بدون مشکل و به راحتی شکست دهد و من متوجه شدم.

من با توجه به توانایی‌های خودم بسیار سریع هستم و فکر می‌کردم که می‌توانم او را کنار بزنم اما این اتفاق رخ نداد. این توجیه و بهانه نیست چون او منصفانه شکستم داد اما من این اتفاق را به خاطر دارم. در ۹ مورد از ۱۰ موردی که من حرکت رو به عقب به سمت دروازه را آغاز می‌کنم، حریف متوقف می‌شود اما او هم مشخصا با خودش فکر کردم که از پس من برخواهد آمد. او بازیکنی بسیار قوی است.»

دیدگاه‌ها