کد خبر : 2079389 | 04 آبان 1403 ساعت 13:41 | 3.1K بازدید | 25 دیدگاه

اشلوت: برای بردن آرسنال به لندن می‌رویم

آرنه اشلوت، سرمربی لیورپول، می‌گوید تیمش برای کسب پیروزی برابر آرسنال به مصاف این تیم خواهد رفت.

اشلوت: برای بردن آرسنال به لندن می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول روز یکشنبه در چارچوب دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در یک بازی بسیار حساس و تماشایی در ورزشگاه امارات و در حضور هواداران آرسنال باید روبروی این تیم به میدان برود و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز این بازی که برای آنها بسیار ارزشمند است تلاش خواهند کرد.

آرنه اشلوت دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

مشکیوضعیت مصدومان:
من فکر می‌کنم آنها شرایط خوبی دارند اما نه برای این که در این بازی به میدان بروند. فدریکو کیه‌زا شاید امروز تمرین کند اما دیوگو ژوتا تمرین نخواهد کرد. باید ببینیم که شرایط فردا به چه صورت خواهد بود.

مشکیدیدار با آرسنال:
همان‌طور که پیش از این گفته بودم، انتظار زیادی از چلسی داشتم و آنها بازی خوبی را در آنفیلد به نمایش گذاشتند. چلسی تیمی مشابه آرسنال با دو مدافع کناری است و از سبک بازی یکسانی استفاده می‌کند اما آرسنال در دو فصل گذشته از ما و چلسی بالاتر بود و انتظار می‎‌رود که بازی برابر این تیم سخت‌تر باشد اما باید این را در انتهای فصل ببینیم. این بازی خارج از خانه است که باعث می‌شود از بازی برابر چلسی که در خانه بود دشوارتر باشد.

2099471

همه ما می‌دانیم که گرفتن امتیاز از این مسابقات بسیار مهم است و هیچکس نمی‌داند که در این مقطع ابتدایی فصل چه تیمی مدعی خواهد بود اما آرسنال یکی از تیم‌هایی است که امتیاز گرفتن از آنها برای ما بسیار مهم است. سه تساوی و یک شکست در فصل گذشته؟ اگر از این محاسبات استفاده کنیم، لیورپول در صورت پیروزی در هر سه بازی شرایط متفاوتی در جدول داشت اما پیروزی در خانه آرسنال یا سیتی سخت است. با این حال، تلاش‌مان را در روز یکشنبه به کار خواهیم گرفت.

مشکیشرایط مربی:
نمی‌دانم برای بازیکنان چطور است اما هیجان در زندگی یک مربی برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه پس از بازی است و بعد از آن باید با بازیکنان و رسانه‌ها حرف بزنید. بنابراین این هیجان زیاد نیست اما بازی خوبی در پیش خواهیم داشت. اینطور نیست که هدف من این باشد که از ابتدای فصل امتیازات خاصی را به دست آورم. ما باید همیشه آماده باشیم و منتظر دیدارهای پیش رو باشیم چون فوتبال همین است. شما باید به بهترین شکل آماده شوید، جلسات تیمی را برگزار کنید و تمرکز اصلی ما روی همین موارد است. ما فقط سعی می‌کنیم هر روز پیشرفت کنیم و این چیزی است که به آن نیاز داریم. تیم‌های دیگر هم همین کار را انجام می‌دهند.

2096436

مشکیخط دفاعی و رکورد خارج از خانه:
 گل نخوردن ما دو دلیل اصلی دارد. ما در بیشتر مسابقات سعی داریم تسلط کاملی بر توپ و میدان داشته باشیم و در بیشتر دقایق بازی کنترل را در دست بگیریم. این به ما کمک می‌کند اما در عین حال لحظات سختی هم هست که باید دوندگی بازیکنان را در نظر بگیریم تا بتوانیم از گل خوردن جلوگیری کنیم. ترکیب این تلاش با حضور ویرژیل فن دایک و کوناته با دو دروازه‌بانی که از آنها بهره می‌بریم باعث شده است که زیاد گل نخوریم.

مشکیفشردگی مسابقات:
این بخشی از زندگی ماست. بازیکنان به آن عادت کرده‌اند. آنها در تلاش هستند تا به بهترین شکل ممکن آماده شوند. ما سه روز فاصله بین این بازی داشتیم که بیشتر از فاصله بازی لایپزیش و برایتون بود. یک روز کمتر فرصت برای ریکاوری از تیم‌هایی که قرار است برابر آنها قرار بگیریم داریم اما این بخشی از این فصل است. بازیکنان از اعضای فوق‌العاده کادر پزشکی کمک می‌گیرند تا در بهترین شرایط باشند و کار من این است که آنها را از نظر تاکتیکی آماده کنم.

2087804

مشکیانتظار از تیم:
هیچ انتظاری ندارم و به این که باید در تعطیلات چند امتیاز داشته باشیم فکر نمی‌کنم. فقط به این فکر کردم که چطور باید بهترین بازی را از تیمم بگیرم. این روندی است که باید طی شود و تا به حال منجر به کسب امتیاز برای ما شده است، بنابراین من انتظاری از تیمم پس از یک، دو، سه یا ۱۰ بازی ندارم. انتظار من دیدن بازی خوبی از آنها است.

مشکیآلیسون بکر:
روند درمان مصدومیت او به خوبی پیش می‌رود اما انتظار نداریم که خیلی زود به میادین برگردد و تعیین زمان مشخص دشوار است. ما در پایان دوران درمانش شرایط را در نظر خواهیم گرفت. انتظار نداشته باشید که او در بازی برابر برایتون به ترکیب برگردد.

دیدگاه‌ها