کد خبر : 2079388 | 04 آبان 1403 ساعت 13:37 | 1.6K بازدید | 4 دیدگاه

ستاره چادرملو به دنبال دومین گل لیگ برتری

علی خدادادی که گل سه امتیازی تیمش را در بازی هفته قبل به ثمر رساند، به دنبال درخشش دوباره است.

ستاره چادرملو به دنبال دومین گل لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو امروز در دیداری از هفته نهم لیگ برتر به مصاف هوادار می‌رود. اردکانی‌ها تلاش می‌کنند تا از وضعیت تیم مهدی رحمتی در جدول رده‌بندی نهایت استفاده را برده و با کسب سه امتیاز، به رتبه‌های بالای جدول برسند و یکی از امیدهای گلزنی این تیم، علی خدادادی است.

زننده تک گل چادرملو در دیدار هفته قبل برابر خیبر خرم آباد که خودش موفق شده بود از مدافع مهمان خطای پنالتی بگیرد، امروز نیز تلاش می‌کند تا با باز کردن دروازه هوادار، به روند خوبش طی هفته‌های اخیر ادامه دهد.

خدادادی که با حضور در تیم ملی نوجوانان و با شانزده سال سن در تیم ذوب آهن که در لیگ قهرمانان شرکت داشت، برای خود نامی دست و پا کند، فصل قبل یکی از ارکان موفقیت چادرملو اردکان در راه رسیدن به لیگ برتر بود.

2099889

هر چند که در ابتدای فصل خدادادی با نیمکت‌نشینی نیز روبرو شد، اما توانست رفته رفته خود را به کادرفنی اثبات کند و در بازی با نساجی نیز پاس تک گل سه امتیازی تیمش را به هادی حبیبی‌نژاد داد و یکی از بازیکنان موثر تیمش بود.

او در بازی هفته قبل موفق شد با گرفتن پنالتی و زدن یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه خیبر را باز کرده و تیمش را به یک پیروزی ارزشمند برساند تا چادرملو با کسب یازده امتیاز، در رتبه هفتم جدول رده‌بندی قرار بگیرد.

حالا خدادادی که توانست نخستین گلش در لیگ برتر را به ثمر برساند، تلاش می‌کند تا امروز نیز دروازه هوادار را باز کند و به روند خوبی که در هفته‌های اخیر داشته، ادامه دهد. او یکی از مهره‌های کلیدی تیم سعید اخباری است و به دنبال درخشش در بازی امروز است.

دیدگاه‌ها