کد خبر : 2079373 | 04 آبان 1403 ساعت 12:46 | 1.7K بازدید | 1 دیدگاه

سینر:

ماجرای دوپینگ به من کمک کرد خیلی چیزها را بفهمم

تنیسور شماره یک جهان گفت: ماجرای دوپینگ هیچ چیز خوبی برایم به ارمغان نیاورد، اما به من کمک کرد تا خیلی چیزها را بفهمم.

ماجرای دوپینگ به من کمک کرد خیلی چیزها را بفهمم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، یانیک سینر قهرمان دو دوره گرنداسلم و مرد شماره یک تنیس جهان صراحتاً از تأثیرگذاری روابطش با برخی تنیسورها پس از انتشار خبر مثبت شدن دو تست دوپینگ او، اما تبرئه شدنش صحبت کرد.

این تنیسور ایتالیایی گفت: سخت‌ترین کار زمانی بود که این خبر علنی شد و در یک لحظه بسیار مهم اتفاق افتاد، قبل از مسابقات گرند‌اسلم آمریکا. می‌خواستم از چهارشنبه تمرینات خود را شروع کنم، اما از روز سه‌شنبه خبر رسید و تصمیم گرفتیم که بهتر است با تأخیر شروع کنم، زیرا هیاهوی زیادی ایجاد می‌شود. ما پنجشنبه عصر به محل تمرین رفتیم و خیلی‌ها آنجا را ترک کرده بودند.

یانیک سینر در ادامه اظهار داشت: ما رسیدیم و همه دوربین‌ها، همه نگاه‌ها به سمت ما بود، لحظه‌های بسیار سختی بود. من به دیگر تنیسورها نگاه کردم و تلاش کردم بفهمم آنها واقعاً به چه چیزی فکر می‌کنند. من از خودم چیزهای زیادی پرسیدم، اما متقاعد شدم که هیچ چیز بیهوده رخ نمی‌دهد و شاید باید می‌فهمیدم چه کسی دوست است و چه کسی نیست. این دو موضوع را از هم جدا کردم. همچنین متوجه شدم که نباید با بسیاری از تنیسورها دوست می‌شدم. ماجرای دوپینگ هیچ چیز خوبی برایم به ارمغان نیاورد، اما به من کمک کرد تا خیلی چیزها را بفهمم.

در تاریخ 20 آگوست 2024، آژانس جهانی یکپارچگی تنیس (ITIA) بیانیه‌ای منتشر کرد که در آن اعلام شد یانیک سینر در ماه مارس دو آزمایش دوپینگ مثبت داشته است. او از خطر محرومیت ITIA گریخت، زیرا نمونه‌ها با اسپری که فیزیوتراپ او برای درمان بریدگی انگشت خود استفاده کرده بود، آلوده شده بودند.

دیدگاه‌ها