کد خبر : 2079372 | 04 آبان 1403 ساعت 12:39 | 4.9K بازدید | 10 دیدگاه

سمیعی به دنبال فرار از طالع شوم مدیران سابق!

فرشید سمیعی نمی‌خواهد به سرنوشت مدیرانی دچار شود که پس از انتخاب سرمربی خارجی، از استقلال جدا شدند.

سمیعی به دنبال فرار از طالع شوم مدیران سابق!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم معارفه پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید استقلال، با حضور فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه، برگزار شد. این مراسم یادآور معارفه‌های قبلی آندره‌آ استراماچونی، سرمربی ایتالیایی، و ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی، است که در شرایط مشابهی برگزار شده بودند. با این حال، هواداران امید دارند که موسیمانه بتواند از این دو سرمربی موفق‌تر عمل کند، چرا که هر دوی آن‌ها نتوانستند جامی برای استقلال به ارمغان بیاورند و انتظارات هواداران را برآورده کنند.

نکته جالب این است که هر دو مربی خارجی قبلی نتوانستند همکاری خود را با مدیرانی که آن‌ها را به استقلال آورده بودند ادامه دهند. علی خطیر که پای سرمربی ایتالیایی را به ایران باز کرده بود، پیش از جدایی استراماچونی باشگاه را ترک کرد. همچنین، مصطفی آجورلو، مدیرعامل اسبق آبی‌ها که ریکاردو ساپینتو را به تیم آورد، در میانه‌های راه برکنار شد و علی فتح‌الله‌زاده جانشین او گردید، که خود با ساپینتو اختلافات زیادی داشت.

2099869

اکنون با ورود موسیمانه به استقلال و مدیریت سمیعی، سؤالات زیادی درباره سرنوشت این دو و آینده باشگاه مطرح است. در روزهایی که شایعات درباره تغییرات مدیریتی در استقلال به گوش می‌رسد، باید دید چه اتفاقاتی در آینده نزدیک رخ خواهد داد و آیا موسیمانه و سمیعی خواهند توانست از چالش‌های پیش رو عبور کنند و به موفقیت برسند یا نه. این وضعیت می‌تواند تأثیر زیادی بر آینده استقلال و همچنین امیدواری هواداران داشته باشد.

فرشید سمیعی که در یکی از دوره‌های پرحاشیه و پر از چالش مدیریتی در استقلال روی صندلی ریاست نشسته، علاقه‌ای ندارد که پس از باز کردن پای موسیمانه به ایران، از این تیم جدا شود. او وعده تقویت تیم براساس نظرات سرمربی جدید را داد و باید دید که آینده برای او چگونه رقم خواهد خورد.

دیدگاه‌ها