کد خبر : 2079366 | 04 آبان 1403 ساعت 12:16 | 13.6K بازدید | 46 دیدگاه

دی‌یونگ: از رئال غافل شویم سه گل می‌‌خوریم!

فرانکی دی یونگ، هافبک بارسلونا، هشدار داد که این تیم نباید لحظه‌ای از رئال مادرید غافل شود.

دی‌یونگ: از رئال غافل شویم سه گل می‌‌خوریم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در چارچوب دیدارهای هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته فوتبال اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان خواهد رفت و مصمم است که روند درخشانش در چند هفته اخیر در این مسابقات را ادامه دهد.

هر دو تیم در دیدارهایشان در مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا که این هفته برابر تیم‌های آلمانی دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد با نتایج پر گل به پیروزی رسیدند و حالا با نهایت قدرت و توان در این دیدار به میدان خواهند رفت تا سه امتیاز مهم و ارزشمند را از آن خود کنند.

دی یونگ در گفت‌وگو با اسپورت درباره این بازی اظهار داشت: «ما از هر نظر باید در بهترین شرایط باشیم چون رئال مادرید تیم بسیار خوبی است. بنابراین شما باید به مدت ۹۰ دقیقه متمرکز باشید. شما نمی‎‌توانید از آنها غافل شوید چون آنها می‌توانند در بازه زمانی بسیار کوتاهی دو یا سه گل به ثمر برسانند، همانطور که در بازی برابر دورتموند دیدیم.

این بازی برای ما بسیار مهم است! این بازی ال‌کلاسیکو است و همیشه برای هر دو تیم یک بازی تاریخی خواهد بود و همه می‌دانند که بزرگترین رقابت بین دو تیم در فوتبال است. در این فصل همچنین این بازی است که مشخص خواهد کرد چه کسی قرار است در صدر جدول لیگ حضور داشته باشد. هر دو تیم در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و فکر می‌کنم این بازی بسیار خوبی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها