کد خبر : 2079363 | 04 آبان 1403 ساعت 11:52 | 10K بازدید | 10 دیدگاه

لیگ یک در هفته هشتم، آن‌چه گذشت

سکوت محمود فکری صدرنشینش کرد!

مسابقات هشتمین هفته جام آزادگان با انجام 9 بازی برگزار شد.

سکوت محمود فکری صدرنشینش کرد!

به گزارش "ورزش سه"، هفته هشتم رقابت‌های جام آزادگان برگزار شد و در پایان آن جدول رده‌بندی دست‌خوش تغییراتی شد. مس شهربابک توانست خود را به صدر جدول برساند و به لطف تفاضل گل بالاتر از صنعت نفت آبادان قرار گرفت. پایین جدول اما تفاوت چندانی نسبت به هفته‌های قبل نکرد تا نام تیم‌های قعرنشین مانند سابق باشد.

* اولین برکناری فصل
در اتفاقی عجیب علی‌اصغر کلانتری که در این فصل هدایت نفت مسجدسلیمان را بر عهده داشت، در فاصله دو ساعت مانده به مصاف این تیم با پیکان با انتشار یک استوری پایان همکاری خود با نفت را اعلام کرد. او در مصاحبه با خبرنگار ما نیز این موضوع را تایید و اعلام کرد به صورت توافقی با این تیم قطع همکاری کرده است. بدین ترتیب کلانتری به اولین مربی این فص لیگ یک تبدیل شد که از سمت خود برکنار شده است.

2056566

* اتفاق ویژه/ مهاجم شارلروا در لیگ یک درخشید!
مصاف نیروی زمینی و شهرراز شیراز با اتفاق جالبی همراه بود. جایی که شاگردان ابهری موفق شدند بالاخره طعم گلزنی و لذت برد را بچشند. آنها این بازی را یک بر صفر بردند و نام یونس دلفی به عنوان اولین گلزن نیروی زمینی در فصل جدید ثبت شد. گلزنی مهاجم سابق شارلوا در لیگ یک ویژه‌ترین اتفاق این هفته رقابت‌ها بود و حالا باید دید او در ادامه فصل چه خواهد کرد.

2099851

* توقف مدعیان به سود مس شهربابک
در بین تیم‌های مدعی صعود، پیکان و صنعت نفت توانستند به ترتیب مقابل نفت مسجدسلیمان و شهرداری نوشهر پیروز شوند اما آریو اسلامشهر در مصاف با داماش گیلان و همچنین فجر سپاسی در مصاف با مس کرمان با تساوی بدون گل متوقف شدند تا هیجان در جنگ صدرنشینی بیشتر از قبل دنبال شود. همچنین پارس جنوبی جم با بردی که مقابل نفت و گاز گچساران کسب کرد خود را به سه امتیازی صدرنشین‌ها رساند تا طبق گفته مهدی رجب‌زاده سرمربی این تیم به آینده امیدوار شوند.

2099787

* اشتباه داوری هفته
این هفته رقابت‌ها هم بدون اشتباه داوری نبود. فارغ از اینکه برخی مربیان مانند رضا ربیعی سرمربی شهرداری نوشهر مدعی بودند داور پنالتی به نفعشان نگرفته، یکی از سوت‌های اشتباه در مصاف نیروی زمینی و شهرراز زده شد. جایی که در وقت‌های تلف شده نیمه دوم شوت احسان خدامرادی بعد از برخورد به تیر افقی وارد دروازه شد اما داور اعتقاد داشت توپ از خط عبور نکرده و گل را نپذیرفت. البته که نیروی زمینی پیش از آن یک گل زده بود و این اشتباه روی نتیجه بازی تاثیر خاصی نگذاشت.

* صدرنشینی تیم بدون مربی
مس شهربابک که این روزها به دلیل محرومیت محمود فکری بدون سرمربی است توانست با پیروزی مقابل شهرداری آستارا به صدر جدول رده‌بندی برسد. شرایط عجیبی که مس تجربه می‌کند فعلا ضربه خاصی به آنها نزده ولی باید دید آنها تا چه زمانی می‌توانند با همین شرایط در وضعیت مناسب قرار داشته باشند.

2099844

* بازگشت شهرراز به مسابقات
پس از آنکه در روزهای اخیر مدیرعامل شهرراز شیراز کناره‌گیری این تیم از لیگ یک را اعلام کرده بود، شاگردان ستار زارع برای مصاف با نیروی زمینی به تهران آمدند و مقابل این تیم به میدان رفتند تا مشخص شود مدیران شهرراز از تصمیم قبلی خود منصرف شده‌اند.

2099853

* میزبان بی‌رحم
بعثت کرمانشاه این هفته در خانه مقابل سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد ولی با این حال رکورد نباختن خود در کرمانشاه را حفظ کرد. شاگردان نظرمحمدی که تا به اینجای فصل 4 بازی خانگی داشته‌اند موفق به سه برد و یک تساوی شده‌اند تا به میزبانی بی‌رحم در این فصل رقابت‌ها تبدیل شده باشند.

2099306

* 630 دقیقه گل نزدن برای تیم علی سی ثانیه!
مس کرمان این هفته مقابل تیم مدعی فجر سپاسی به تساوی بدون گل دست یافت. این تکراری‌ترین نتیجه کرمانی‌ها در این فصل است چرا که هر 5 تساوی آنها با این نتیجه به دست آمده است.
نکته عجیب‌تر درباره مس کرمان به بحث گلزنی مربوط است. شاگردان علی سامره در همان هفته اول با دو گل مقابل مس سونگون پیروز شدند و پس از آن دیگر دروازه هیچ حریفی را باز نکردند. البته آنها در بحث دفاعی نیز چندان بد نبوده‌اند و در این هشت هفته، 4 گل خورده داشته‌اند که منجر به دو شکست تیمشان شده است.

2099845

* درخشان داماشی‌ها را نگران کرد
تیم فوتبال داماش هم روزهای خاصی را تجربه می‌کند. حمید درخشان سرمربی این تیم به دلیل مسائل مالی چند روزی است که این تیم را ترک کرده و حتی در بازی این هفته مقابل آریو اسلامشهر روی نیمکت حضور نداشت تا هواداران گیلانی حسابی بابت جدایی احتمالی این مربی نگران باشند. طبق اعلام مدیران داماش وضعیت نیمکت این تیم به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود.

2099852

* نتایج دیدارهای این هفته به همراه آخرین وضعیت جدول رده‌بندی را در ادامه ببینید:

2099849
2099848

دیدگاه‌ها