کد خبر : 2079360 | 04 آبان 1403 ساعت 11:40 | 20.1K بازدید | 20 دیدگاه

صدای هافبک سیتی درآمد: دیگر خسته شده‌ام!

فیل فودن، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید خستگی به دلیل فشردگی مسابقات دلیل افت او در این فصل است.

صدای هافبک سیتی درآمد: دیگر خسته شده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، فودن فصل گذشته یکی از بهترین بازیکنان حاضر در ترکیب منچسترسیتی بود و عملکرد خوبش به این تیم در کسب چهارمین عنوان قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم کمک کرد و باعث شد که عنوان بهترین بازیکن فصل این مسابقات را هم از آن خود کند.

این بازیکن فصل گذشته ۲۷ گل برای سیتی به ثمر رساند و پس از پایان فصل هم راهی اردوی تیم ملی انگلیس شد تا به آنها در صعود به دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ کمک کند، هرچند که توانست جام قهرمانی را برای آنها به ارمغان بیاورد و به عنوان نایب قهرمانی رضایت داد.

اما شرایط در این فصل به شکل متفاوتی برای فودن پیش رفته و تنها ۱۹۰ دقیقه در لیگ برتر به میدان رفته است. او در گفت‌وگو با سایت رسمی سیتی درباره دلیل این افت و تغییر به خبرنگاران گفت: «سال گذشته تعداد بازی‌ها خیلی زیاد بود و من در دیدارهای بسیاری برای سیتی به میدان رفتم. با تمام وجودم در همه مسابقات بازی کردم.

در حالی بار دیگر به اردوی سیتی برای فصل جدید اضافه شدم که خستگی فیزیکی داشتم و البته که این طبیعی است. رودری هم به همین شکل برگشت. با توجه به تعداد مسابقاتی که در آن حضور داشتیم، این وضعیت عادی است. بالاخره هر بازیکنی در مرحله‌ای به این وضعیت واکنش نشان خواهد داد. من در حال حرکت در مسیر درست هستم و سعی می‌کنم به بهترین شرایط برگردم.»

دیدگاه‌ها